جانشین فرماندهی پلیس راه فومنات با اشاره به برخی آمار تصادفات ۱۱ ماهه گذشته سال جاری در حوزه شهرستان شفت، اظهار کرد: ۲۲ فقره تصادف منجر به فوت با ۲۴ متوفی است.

به گزارش ندای گیلان،جانشین فرماندهی پلیس راه فومنات با اشاره به برخی آمار تصادفات ۱۱ ماهه گذشته سال جاری در حوزه شهرستان شفت، اظهار کرد:  ۲۲ فقره تصادف منجر به فوت با ۲۴ متوفی است.

سروان آقایی با اشاره به اینکه براساس این آمار در تعداد تصادفات با افزایش ۹ فقره و در تعداد فوتی ها نیز با افزایش ۱۰ نفر روبه رو هستیم، افزود: در طی این مدت ۲۰۷ فقره تصادف جرحی با ۳۰۸ مجروح رخ داده  است.

وی  عدم توجه به جلو با ۲۹ فقره تصادف، عدم حق تقدم با ۹ فقره و عدم توانایی در کنترل با شش فقره را بیشترین تصادفات در شهرستان شفت عنوان کرد و گفت: در این مدت ۲۴ فقره تصادف عابران پیاده، ۹۵ فقره موتورسیکلت، ۹۷ مورد تصادف خودروی سواری و ۱۳ فقره نیز باربری و وانت بار در این شهرستان گزارش شده است.

جانشین فرماندهی پلیس راه فومنات با تأکید براینکه بسیاری از مشکلات در محورهای پرخطر شهرستان با هزینه اندک و در بازه زمانی کوتاه قابل رفع است، تصریح کرد: در بسیاری از این محورها با آشکارسازی مناسب، دپوی شن به عنوان مانع و یا اصلاح روشنایی مشکلات برطرف می شود.

به گفته آقایی در زمینه آموزش و فرهنگ سازی نیز با برگزاری جلسات با دهیاران و شوراهای اسلامی می توان بسیاری از موارد را ذکر و حل کرد.

مهر