حجت الاسلام عبدالله زاده در مورد خرید و فروش رای گفت: کسی که برای خودش شخصیت قائل باشد، برای مبلغی ناچیز رای خود را نمی فروشد.

به گزارش ندای گیلان از لاهیجان،حجت الاسلام احمد عبدالله زاده در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بیان داشت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بویژه انتخابات ریاست جمهوری که پیام های زیادی در سطح بین المللی دارد، بسیار مهم و سرنوشت ساز هستند .
وی افزود: در آستانه دو انتخابات بسیار مهم ریاست جمهوری و شوراها قرار داریم و باید افرادی که در انتخابات قول و وعده داده اند، منتظر عمل آنها باشیم .
حجت الاسلام عبدالله زاده در مورد شایعه خرید و فروش رای نیز گفت: کسی که برای خودش شخصیت قائل باشد، برای مبلغی ناچیز رای خود را نمی فروشد.
وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستان لاهیجان در روز گذشته تصریح کرد: شهید و ایثارگری در فرهنگ شیعه، کهنه شدنی و فراموش شدنی نیستند بلکه شهادت موتور حرکت جامعه است و ملت ایران مدیون شهدا و خانواده های شهدا هستند و باید همیشه از شهید و شهادت یاد شود .
امام جمعه لاهیجان با اشاره با سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع راهیان نور افزود: ایشان راهیان نور را راهی برای تذکر به ایام الله و دفاع مقدس را گنج و ثروت عظیم فرهنگی دانستند.

ایرنا