رزمی کاران گیلانی در نهمین دوره مسابقات بین المللی نیوفول کنتاکت کیک بوکسینگ که به میزبانی استان اردبیل برگزار شد موفق به کسب ۱۰ مدال رنگارنگ شدند.
به گزارش ندای گیلان،تیم منتخب گیلان با ۱۱ شرکت کننده در این مسابقات حضور یافت که در نهایت این ورزشکاران با درخشش خود پنج مدال طلا، سه نقره و ۲ برنز کسب کردند.
بر این اساس و‌ در جریان این مسابقات ، رامین علیزاده و رضا آقایی در رده سنی بزرگسالان، علی داوری و بابک نجفی در رده سنی جوانان و‌ مبین نبات پور در رده سنی نونهالان مدال طلا کسب کردند.
همچنین حسین دلیرثابت در رده پیشکسوتان، عرفان شهبازی در رده بزرگسالان و محمدرضا علیپور در رده جوانان مدال نقره ، فرشید نوری و ابوالفضل میرزاآقاپور نیز در رده سنی جوانان مدال برنز را از آن خود کردند.
بنا براین گزارش؛ حسین دلیرثابت به عنوان مسئول سبک نیوفول کنتاکت کیک بوکسینگ و رضا علیجانی ماورانی به عنوان سرپرست، تیم گیلان را در این مسابقات همراهی کردند.
شایان ذکر است؛ در نهمین دوره مسابقات بین المللی نیوفول کنتاکت کیک بوکسینگ ۱۴۰ رزمی کار از ایران و کشورهای ژاپن ، مغولستان، قزاقستان، آذربایجان، ارمنستان، پاکستان ، روسیه،فیلیپین و افغانستان حضور داشتند که به مدت دو روز در سالن ورزشی رضازاده اردبیل با هم به رقابت پرداختند.
گفتنی است؛ مدال آوران این دوره از مسابقات نیز در رقابتهای آسیایی که آبان ماه در قزاقستان برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.