تکواندوکار گیلانی وزن -۵۸ کیلوگرم تیم ملی کشورمان به نشان نقره مسابقات بین‌المللی صربستان دست‌یافت.

به گزارش ندای گیلان و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ،هجدهمین تورنمنت بین‌المللی صربستان با حضور ۲۸۵ تکواندوکار در شهر «بلگراد» آغاز شد.

آرمین هادی پور در وزن -۵۸ کیلوگرم در این رقابت‌ها در گام نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد، ملی‌پوش گیلانی در مرحله یک‌هشتم پایانی به مصاف باتالو الکساندر از صربستان رفته و درحالی‌که با نتیجه ۲۲ بر ۱۱ از حریف خود پیش بود به دلیل ۱۰ اخطاره شدن رقیب صرب، پیروز نخستین نبرد خود شد.

هادی پور در مرحله یک‌چهارم پایانی به مصاف مگمدوف از روسیه رفت و با برتری ۲۲ بر یک (اختلاف ۲۰ امتیاز در راند سوم) به برتری رسید، وی با این پیروزی نشان برنز خود را در این مسابقات قطعی کرد.

تکواندوکار گیلانی در مرحله نیمه پایانی به مصاف جندوبی خلیل محمد از کشور تونس رفت و در دیداری سخت و نفس‌گیر با نتیجه نزدیک ۱۲ بر ۱۰ به برتری دست‌یافت، هادی پور در دیدار فینال تورنمنت بین‌المللی صربستان مقابل نقانی از تونس صف‌آرایی کرد و با شکست ۱۶ بر ۲۰ به مدال نقره این جام بسنده کرد.

تورنمنت بین‌المللی صربستان G۱ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳٫۶ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد، هدایت ملی‌پوشان کشورمان برعهده فریبرز عسکری به‌عنوان سرمربی و علی‌محمد بسحاق و وحید عبدالهی به‌عنوان مربی است.