مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان از کسب شش مدال در مسابقات ددلیفت قهرمانی کشور توسط ورزشکاران گیلانی خبر داد.

به گزارش ندای گیلان، مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه ای اظهار داشت: در جریان این رقابت ها در شهر بستان آباد آذربایجان شرقی ، ورزشکاران گیلانی موفق به کسب چهار مدال طلا ، یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

مرتضی ورزلدوست افزود: در جریان این رقابت ها ، رضا صدیق نواز و مهرداد باقری ورزشکاران شایسته استان گیلان در اوزان مختلف عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات ددلیفت قهرمانی کشور را کسب کردند.

وی ادامه داد: علی گل علیزاده و فرامرز باقری دیگر ورزشکاران شایسته گیلانی حاضر در این مسابقات نیز، با درخشش خود موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند تا مدال طلای مسابقات دد لیفت قهرمانی کشور را بر گردن بیاویزند.

وی بیان کرد: همچنین سید محمد تقوی پور و شهریار پرهیزکار در دسته ۱۲۰ کیلوگرم دیگر ورزشکاران گیلانی حاضر در این رقابت ها ، به ترتیب صاحب مدال نقره و برنز شدند تا تیم گیلان در این وزن دو مدال کسب کند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: در رقابت های ددلیفت قهرمانی کشور، حدود ۳۰۰ ورزشکار از استان های مختلف در رده های سنی جوانان ، بزرگسال و پیشکسوت و به مدت ۲ روز در بستان آباد آذربایجان شرقی با هم به رقابت پرداختند.

ددلیفت ( لیفت کشنده) یکی از تمرینات با وزنه است که در آن یک هالتر که با صفحه‌های فلزی سنگین شده، از زمین برداشته شده و تا جلوی ران بالا آورده و سپس به سمت زمین برگردانده می‌شود./ایرنا