دو بانوی رزمی کار گیلانی با کسب مدال در مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی راه یافتند.

به گزارش ندای گیلان از رشت ، رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان اظهار داشت: رقابت های کونگ فو قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش بانوان در تربت جام استان خراسان رضوی برگزار شد که نسیم شریفی و سارا صدیقی از این استان موفق به کسب مدال شدند.

مجید مهروانی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، نسیم شریفی کونگ فو کار شایسته گیلانی در وزن ۵۴- کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت که در نهایت توانست مقام سوم و مدال برنز این دوره از رقابت ها را تصاحب کند.
وی ادامه داد: همچنین سارا صدیقی دیگر کونگ فوکار بانوی شایسته استان گیلان در مسابقات قهرمانی کشور در وزن ۷۸+ کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت که در نهایت این کونگ فو کار نیز توانست مدال برنز و عنوان سومی کشور را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان اضافه کرد: با توجه به اینکه این دوره از رقابت ها جنبه انتخابی تیم ملی را داشت، نسیم شیفی و سارا صدیقی از گیلان با قرارگرفتن روی سکو و کسب مدال برنز، به اردوی تیم ملی کونگ فو بانوان کشور راه یافتند.

مهروانی خاطرنشان کرد: تیم کونگ فو بانوان گیلان با هشت ورزشکار در رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی حضور یافت که مریم بادپا به عنوان مربی و سارا حاجی پور نیز به عنوان سرپرست، این تیم را در این دوره از رقابت ها همراهی می کردند.

وی اضافه کرد: در رقابت های کونگ فو قهرمانی بانوان بزرگسال کشور، زبده ترین کونگ فوکاران از استان های مختلف کشور در اوزان مختلف به مدت سه روز در شهرستان تربت جام استان خراسان رضوی جام با هم به رقابت پردازختند.