سردار سلامی گفت:هزاران سال شکوه تمدن‌ ایران و اسلام مرهون وفاداری‌ها، رشادت‌ها و فداکاری‌های این قوم اصیل است.

به گزارش ندای گیلان به نقل از مهر،سردار حسین سلامی ظهر امروز سه شنبه در گردهمایی پیشمرگان مسلمان کرد که با عنوان حماسه آفرینان همیشه ماندگار در سالن آزادی سنندج برگزار شد، بر شناخت و آگاهی از توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: در برهه کنونی که دشمنان اسلام از هر شیوه ای برای نابودی این دین الهی استفاده می کنند آگاهی و مطالعه دقیق از ترفندها و توطئه های دشمنان امری ضروری است.

وی با بیان اینکه سوریه پیشانی مسلمانان علیه توطئه های صهیونیست ها بود، عنوان کرد: امروز با دخالت ها و توطئه افکنی های کشورهای اروپایی متاسفانه سوریه به آشوب کشیده شده است و بیشتر زیرساخت های این کشور را نابود کردند.

عده ای به نام اسلام بر چهره اسلام شمشیر می زنند

وی بیان کرد: عده ای به نام اسلام بر چهره اسلام شمشیر می زنند و چهره ای مملو از محبت و عطوفت را خدشه دار کردند و درصدد گسترش خشونت و بیرحمی در جهان اسلام هستند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مردم مسلمان و بی دفاع یمن امروز مورد بی منطق ترین و وحشیانه ترین هجمه از سوی رژیم آل سعود قرار گرفتند که این هجمه ها هم با چراغ سبز و پشتیبانی آمریکا، اسرائیل و کشورهای اروپایی همراه بوده است.

سردار سلامی با اشاره به اینکه امروز سالگرد سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به کردستان است، گفت: سرسبزی، نشاط، طراوت و طبیعت زنده این سرزمین در کنار وفاداری، همت والا و اعتقادات راسخ مردم کردستان مایه فخر و مباهات همه ایرانیان است.

عظمت و بزرگی ایران اسلامی مرهون فداکاری‌های پیشمرگان مسلمان کرد است

وی کردها را اصیل‌ترین قوم ایرانی خواند و افزود: هزاران سال شکوه تمدن‌ ایران و اسلام مرهون وفاداری‌ها، رشادت‌ها و فداکاری‌های این قوم اصیل است.

وی بیان کرد: کردها مردمی با غیرت اند که آنها را به عنوان مستحکم‌ ترین پاسداران مرزهای ایران اسلامی در صفحات تاریخ ایران و اسلام به ویژه در دوران تاریخی ۳۷ ساله پس از انقلاب می‌شناسیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عظمت و بزرگی ایران اسلامی مرهون فداکاری‌های پیشمرگان مسلمان کرد است، افزود: آن زمان که فتنه‌ گران نمی‌توانستند استقرار امنیت در این مرز و بوم را  ببینند مردم مسلمان کردستان در کسوت پیشمرگان مومن سلاح بر دوش گرفتند و از آب و خاک و ناموس کشورشان دفاع کردند و در مقابل دشمنان ایستادند.

سردار سلامی در پایان سخنان خود در این مراسم افزود: شهدای پیشمرگ مسلمان کرد ستاره‌های درخشان و بی‌غروبی هستند که امنیت و آرامش را به ایرانیان هدیه کردند و صبوری خانواده‌های این بزرگواران نیز مایه فخر و مباهات همه ماست