فرمانده انتظامی گیلان از کاهش 35 درصدی سرقت در این استان طی سال 95 خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سردار محمدرضا میرحیدری در دیدار نوروزی با استاندار گیلان با  قرائت گزارشی از اقدامات سال گذشته این نیرو گفت: سرقت سال قبل 35 درصد در گیلان کاهش یافت.

فرمانده انتظامی گیلان افزود  : از شروع طرح نوروزی آمار شرارت در استان صفر است و آمار تصادفات فوتی درون شهری نیز 100 درصد کاهش یافته است.

وی با قدردانی از استانداری گیلان برای ساخت مرکز ماده 16 گفت : نجات هر فرد متعاد می تواند می تواند به معنای نجات تمام جامعه باشد.

محمدعلی نجفی هم در این دیدار با اشاره به گزارشات خوب فرمانده انتظامی در خصوص ارتقای شاخص های امنیتی استان گفت : پلیس استان در همه سنگرهای خدمت رسانی به مردم به خوبی حضور دارد ودر کنار ما است .

رئیس شورای تامین استان گفت  : سال موفقی را با همراهی خوب بخشهای مختلف امنیتی استان گذراندیم و نیروی انتظامی نیز در این باره وظایفش را به خوبی انجام داد.

استاندار گیلان به برگزاری دو انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در اردبیهشت ماه اشاره کرد و گفت :در برقراری امنیت انتخابات نیز نیروی انتظامی نقش کلیدی ایفاء می کند.

نجفی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصادمقاومتی تولید و اشتغال افزود :شرایط اقتصادی مردم با برنامه ریزی های دولت روز به روز بهتر خواهد شد.

وی همچنین به نقش موثر پلیس در تقویت اشتغال مولد و تولید ملی نیز اشاره کرد و گفت :حضور پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و مرزها و مشارکت در برقراری نظم وامنیت در جامعه در بهبود مستمر فضای کسب و کار موثر است .