معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رشت ایران اسلامی را یکی از امن ترین کشورهای دنیا دانست و افزود: کاهش 16 درصدی سرقت در شهرستان رشت، مبین این ادعاست.

به گزارش ندای گیلان از رشت،جلسه هم اندیشی روسای ادارات شهرستان رشت به مناسبت هفته ناجا ، پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار شهرستان رشت در  فرمانداری  این شهرستان برگزار شد.

 سید عیسی مهدوی  در این جلسه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی و روز آتش نشانان گفت : فداکاری همه عزیزان آتش نشان و حضور به موقع آنان در حادثه ها و بلایا، همیشه مشهود و آشکار می باشد .

وی در ادامه ضمن تبریک ویژه به مسعود کاظمی به عنوان رئیس شورای شهر گفت : امیدوارم آقای کاظمی،  بتوانند موفق و منصور عمل کنند و در حوزه مدیریت شهری نمونه باشند.

مهدوی در ادامه افزود: به وجود آوردن احساس امنیت عمومی، از وظایف نیروی انتظامی است و این یک زیر ساخت مهم  برای جذب گردشگر و سرمایه گذار است و هم به لحاظ فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی بسیار موثر است .

 فرماندار شهرستان رشت بر لزوم دیدار با خانواده شهدا رادر این هفته تاکید داشت و اذعان داشت: حجم بالای کار در این هفته نباید مانع از این مهم شود.

مهدوی همچنین بر لزوم شرکت در سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی تاکید نمود.

علی وارسته ، معاون سیاسی – اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت در ادامه این جلسه، هدف از برگزاری این جلسه را تقدیر از افراد خط مقدم میدان و سروران نیروی انتظامی دانست و افزود:  تضعیف نیروی انتظامی باعث خدشه دار شدن امنیت جامعه می شود.

 وی افزود : نیروی انتظامی ما با ارائه برنامه هایی بر اساس عقل و منطق ، چهره ای عالی را از ناجا برای همگان ترسیم نموده و خوشبختانه جامعه ما افکاری مثبت به نیروی انتظامی و عملکرد آن دارند.

وی پیروی از نظم را وظیفه همگانی دانست و افزود: عملکرد عالی نیروی انتظامی بر وجود ایننظم صحه می گذارد.

 وارسته ادامه داد:  ما همواره مدیون و وام دار شهدا و جانبازان هستیم و کسانی که در نیروی انتظامی کار می کنند به عنوان مجاهدین فی سبیل الله هستند .

وی ایران اسلامی را یکی از امن ترین کشورهای دنیا دانست و افزود:  کاهش 16 درصدی سرقت در شهرستان رشت، مبین این ادعاست.