مدیرکل راهداری گیلان خبرداد:

کاهش قیمت بلیط اتوبوس برای زائران گیلانی اربعین حسینی

  پرینت
کاهش قیمت بلیط اتوبوس برای زائران گیلانی اربعین حسینی
شناسه خبر : 96412 | تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ |
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه قیمت بلیط اتوبوس برای سفر زائران گیلانی به سمت مرز‌ مهران کاهش پیدا کرده است گفت: هزینه بلیط اتوبوس از رشت ۱۱۰ هزار تومان و از شهرستان‌ها ۱۲۰ هزار تومان است.

به گزارش ندای گیلان، محمدرضا نازک‌‌کار صبح امروز در جلسه ستاد اربعین استان گیلان در رشت اظهار داشت: ۳ دستگاه ماشین‌آلات راهداری به مدت دو ماه در اختیار استان ایلام قرار داده‌ شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه قیمت بلیط اتوبوس برای سفر زائران گیلانی به سمت مرز‌ مهران کاهش پیدا کرده است ابراز داشت: هزینه بلیط اتوبوس از رشت ۱۱۰ هزار تومان و از شهرستان‌ها ۱۲۰ هزار تومان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس استان گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: بسیج آمادگی لازم برای جذب و جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت برپایی موکب‌های اربعین استان گیلان را دارد.

سرهنگ عباس بایرامی با اشاره به ورود زائران خارجی به استان گیلان برای سفر به کشور عراق خاطرنشان کرد: فراهم کردن امکانات لازم برای پذیرایی از این زائران از مهم‌ترین اقداماتی است که با آبروی استان در ارتباط است.

وی با تاکید بر لزوم برپایی جلسه امنیتی در راستای حفظ امنیت مرزهای گیلان جهت ورود زائران گیلانی به داخل کشور تصریح کرد: بیش از ۹ هزار زائر خارجی برای سفر به کشور عراق وارد گیلان می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان گیلان نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای برگزاری باشکوه مراسم اربعین اظهار داشت: تا کنون ۱۱ هزار نفر از مردم گیلان در سامانه سماح ثبت‌نام کردند.

حسن فعال با اعلام اینکه پس از کاهش قیمت ویزا استقبال مردم برای سفر به کشور عراق و شرکت در مراسم اربعین بیشتر شده است عنوان داشت: ثبت‌نام سامانه سماح از ۴ مهرماه آغاز شده بود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸ هزار و ۳۵۰ گیلانی موفق به دریافت روادید برای سفر به کشور عراق شدند خاطرنشان کرد: ویزای کشور عراق به طور منظم برای متقاضیان صادر می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: موکب‌های هلال احمر در کشور عراق مستفر شده و خدمات درمانی بهداشتی را به زائران ارائه می‌هد.

مهدی ولی‌پور با بیان اینکه حدود ۲۰۰ تن دارو به کشور عراق جهت ارائه به زائران اربعین ارسال شده است عنوان داشت: دو تیم از هلال احمر گیلان به همراه دو دستگاه آمبولانس به کشور عراق اعزام شده است.

تسنیم

برچسب ها
نوشته های مشابه
هیچ افزایش قیمتی در کرایه حمل و نقل عمومی اعمال نشده است
ایران به دنبال منطقه ای قدرتمند است/ امنیت وارداتی ثمره ای برای کشورهای منطقه نداشته است/ نقش مستقیم قدرت های غربی در جنگ یمن/ توطئه ترامپ در ایجاد بحران قطر/ پاسخ مثبت ایران به طرح گفتگو برای کاهش تنش با عربستان و کشورهای منطقه/ برجام درسی برای چگونگی مذاکره با قدرت های بین المللی
در برخی استان ها تا 80 درصد کاهش بارش داشته ایم
روایت جهانگیری از کاهش قدرت خرید مردم
اولتیماتوم‌های مجلس برای کاهش نرخ سود وام جواب نداد
کاهش بیش از ۵۰ درصدی قاچاق کالا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه بسته شده است.