کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان فراخوان مهرواره «لبخند بهارانه» را با همراهی دفتر اموربانوان و خانواده استانداری استان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهر رشت منتشرکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان به ندای گیلان، این مهرواره فرهنگی و هنری در آستانه سال ۱۳۹۹ ه.ش و به‌منظور نشاط‌بخشی افزون‌تر به جامعه و آشناسازی هرچه بیشتر مخاطبان با نقش سلامتی و تندرستی  در ایجاد حس شادی و رضایتمندی و هم‌چنین، ضرورت  پاس‌داشت سلامت فردی و اجتماعی در مواجهه با ویروس کرونا برگزارمی‌شود.

«بهداشت فردی»، «امید به زندگی»، «قدرشناسی از جهادگران عرصه سلامت و ایمنی فردی و اجتماعی جامعه» و «نوع دوستی و مسوولیت‌پذیری اجتماعی در مواجهه با بیماری کرونا»، از محورهای موضوعی این رویداد فرهنگی هنری به‌شمارمی‌رود.

برهمین‌اساس نیز مخاطبان گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگ‌سال می‌توانند با بهره‌گیری از تکنیک (روش) آزاد و به صورت فردی، به خلق اثر پرداخته و با ارسال یک اثر در زمینه طراحی، نقاشی، عکاسی، کلاژ، چاپ و متن ادبی، در این مهرواره فرهنگی هنری شرکت‌کنند.

این درحالی است که درج (نام و نام خانوادگی، گروه سنی، شماره تماس و نشانی ) و درعین‌حال، ارسال تصویراثر حداکثر تا پایان فروردین سال ۱۳۹۹ از طریق پیام‌رسان گپ یا واتس‌آپ به شماره ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹ از شرایط لازم برای شرکت در این مهرواره فرهنگی هنری اعلام شده است.