بر اساس قانون انتخابات مجلس، برخی مسئولین کشوری و لشگری برای نامزدی در انتخابات مجلس باید از مسئولیت​های خود کناره​گیری کنند.

ندای گیلان:بر اساس قانون انتخابات مجلس، برخی مسئولین کشوری و لشگری برای نامزدی در انتخابات مجلس باید از مسئولیت​های خود کناره​گیری کنند.از این رو شنیده شده صمد مرعشی نماینده دور هشتم رودبار در مجلس شورای اسلامی برای کاندیدا توری در مجلس دهم از سمت معاونت امور مجلس« اتاق تعاون ایران» استعفا داده و با استعفای وی نیز موافقت شده است.

از استعفای سایر چهره های انتخاباتی خبری به میان نیامده است. در این بین شنیده شده چهره های قدیمی از جمله آقایان: فرامرز گلشنی نماینده ادوار رودبار در مجلس شورای اسلامی، ابوالحسن مخزن موسوی نماینده ادوار رودبار در مجلس شورای اسلامی، مهرداد گودرزوند کاندیدای دوره قبل مجلس شورای اسلامی، رضا اکبرزاده کاندیدای دوره قبل مجلس شورای اسلامی و عطاءاله حکیمی نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی و چهره های جدیدی هم در بین کاندیداهای احتمالی و چهره های سیاسی رودبار به چشم می خود که می توانیم از بین آنها به آقایان: صابر لطفی از رحمت آباد و بلوکات، حسین آقاجانی از روستای دفراز رحمت آباد و بلوکات، سلطانعلی صفری از رحمت آباد و بلوکات، یوسف موسی‌پور از آغوزبن رودبار، منوچهر جمالی از روستای سوسف چهارمحل، امین بابایی از روستای گلنگش خورگام، ناصر عطایی از خورگام، برای نشستن بر کرسی مجلس شورای اسلامی فعالیت و رقابت می کنند.

از آنجایی که احزاب سیاسی در رودبار فعالیت چشمگیری ندارند و بیشتر رویکرد محلی در شهرستان حاکم است که تایید یا عدم تایید صورت مسأله در این مجال نمی گنجد. شنیده شده برخی از افراد مذکور از جبهه اعتدال بوده و برخی نیز از جبهه اصولگرایی و برخی نیز مستقل هستند.

زیتون خبر