سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: در لیگ ایران مقام اول و دوم مهم است و دهم یا چهاردهم شدن هیچ فرقی با هم ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فرهاد کاظمی پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل نفت تهران گفت: بازی فیزیکی را دیدیم. تیم گردن کلفتی را شکست دادیم. شرایط بازی بسیار خاص بود. بعداز تعطیلات سعی کردیم تیم خوبی را به میدان بفرستیم. روی توپ‌های مستقیم حریف هافبک‌هایمان از بازی خارج شدند و می‌خواستیم از توپ های برگشتی استفاده کنیم. از هواداران خونگرم تشکر می‌کنم.از داور هم راضی هستیم. بازی پربرخورد بود و قضاوت آن سخت بود.

کاظمی در مورد اینکه در صورت حفظ سیاه‌جامگان در لیگ برتر این چندمین تیمی است که نجاتش داده است، عنوان کرد: فکر می‌کنم چهارمین تیم یا پنجمین تیم است که مانع از سقوطش می‌شوم و البته ما اصلا به فکر سقوط نیستیم. در نیم فصل بازیکنان خوبی نسبت به بودجه باشگاه گرفتیم و شرایط به شکلی شده که می‌توانیم نیم‌نگاهی هم به نیمکت‌مان داشته باشیم.

وی در پاسخ به سؤالی که به شوخی مطرح شد و از او پرسیدند آیا سهمیه آسیا می‌گیرد، عنوان کرد: ما همین که سهمیه استان را حفظ کنیم و مردم خوشحال شوند برایمان کافی است. من به اینکه چه جایگاهی خواهیم داشت فکر نمی‌کنم. در لیگ ایران جایگاه اول و دوم مهم است چرا که سهمیه آسیا دارند در غیر این‌صورت شما در رده چهارم یا دهم باشید هیچ فرقی ندارد.

کاظمی در رابطه با عملکرد بازیکنان خارجی تیمش خاطرنشان کرد: هنوز سوسه به وضعیت ایده‌ال نرسیده است و نتوانسته با رضا عنایتی و ایمان موسوی هماهنگ شود. رفته رفته او شرایط خوبی پیدا می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در رابطه با اینکه از عملکرد کدام بازیکن راضی‌تر است، گفت: از همه راضی بودم مخصوصا از محمد ناصری گلر تیم که در رده سنی امید است و در امروز برای اولین بار به میدان رفت و خیلی مسلط کار کرد.

وی در رابطه با حذف تیم ملی امید از رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: تیم امید خیلی خوب کار کرد، اما بدشانس بود. اگر دو موقعیت آنها گل می‌شد همه می‌نشستیم و می‌گفتیم باید از این تیم تقدیر کرد و در حال تشکر از اعضای تیم بودیم. این هم از نامردی فوتبال است که این اتفاق افتاد. باید به تیم امید احترام گذاشت.

کاظمی در پایان گفت: خیلی از تیم‌های بزرگ با مشکل تیم ملی امید روبرو شدند. شما دیدید ژاپن مقابل ما چیزی برای گفتن نداشت. آنها 4 توپ آوردند که 3 تای آنها گل شد که اصلا 2 گل نباید به ثمر می‌رسید و با شرایط خاص وارد دروازه ما شد. الان همه می‌نشینند و می‌گویند که باید از فردا برای 4 سال بعد کار را آغاز کنیم. در حالی که در فوتبال ایران جایی نداریم. باز هم می‌گویم تیم ملی امید کادر فنی و مدیریتی بسیار خوبی داشت و رسانه‌ها هم به خوبی حمایت کردند اما فقط بدشانسی مانع از موفقیت این تیم شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/DB7I3W