رئیس فضای سبز شهرداری رشت گفت:امسال برنامه های متفاوتی در دستور کار قرار دارد و هر شهروند می تواند با ثبت نام در سایت سازمان درختی را به نام خودش ثبت کند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،رئیس سازمان سیما _منظر و فضای سبز شهرداری رشت در جلسه  کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا با اشاره به برنامه های پانزدهم اسفند مصادف با روز درختکاری بیان کرد: امسال برنامه های متفاوتی در دستور کار قرار دارد و هر شهروند می تواند با ثبت نام در سایت سازمان درختی را به نام خودش ثبت کند.

سجاد محجوب با اشاره به هجدهم اسفند بزرگداشت مقام مادر و روز زن اظهار کرد: بالغ بر ۳۰۰ نفر پرسنل خانم در سازمان های مختلف شهرداری همکاری دارند و قصد داریم در حرکتی نمادین همه آنان نسبت به کاشت نهالی به نام خودشان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تا کنون بالغ بر ۱۵۰۰ اصله نهال در میادین و بلوارهای سطح رشت کاشته شده است تصریح کرد: در راستای پیگیری ها و تاکیدات رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا المان اهدای عضو به زودی در یکی از میادین رشت احداث می شود .

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا نیز در جلسه امروز کمیسیون بهداشت اظهار کرد: باید از کارگرانی که در سراوان مشغول به خدمت هستند حمایت بیشتری صورت بگیرد.

محمد حسن علیپور با بیان اینکه با هیچ فردی تعارف ندارم تصریح کرد: وضعیت سرویس های بهداشتی سطح رشت بسیار نامناسب و نیازمند بازنگری است.