اکنون با صدای بلند به همه هواداران اعلام می کنم که از فوتبال خداحافظی نکردهام و منتظر هستم تا ببینم مربی بعدی تیم ملی فوتبال اسپانیا کیست

به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان ، ایکر کاسیاس در نشست خبری امروز خود تصریح کرد: اگر میخواستم به ضرر تیم حرفی بزنم و کاری بکنم در جریان برگزاری بازیها این اقدامات را از من میدیدید اما اکنون که ماجرا تمام شده، فقط تحمل می کنم و همه تلاشم این است که احترام مربیان و مقامات را نگه دارم. وظیفه من این است که همان بازیکن محبوب مردم باشم و مردم از من انتظار ندارند که نشست خبری برگزار کنم و پاسخ دل بوسکه را بدهم و یا درباره چیزهایی حرف بزنم که اگر اگر مردم بدانند، مشکلاتی برای فوتبال اسپانیا پیش میآید. نه من هرگز چنین کاری نخواهم کرد و مثل همیشه سکوت میکنم.کاسیاس ادامه داد: اگر علیه مورینیو از خودم دفاع کردم برای این بود که به فوتبال کشورم و حتی باشگاه رئال مادرید ربطی نداشت، موضوع شخصی شده بود و من از خودم دفاع کردم اما در همان زمان اگر مطمئن بودم که برای رئال مادرید مشکلی ایجاد میشود حتی پاسخ مورینیو را هم نمیدادم.

اکنون با صدای بلند به همه هواداران اعلام می کنم که از فوتبال خداحافظی نکردهام و منتظر هستم تا ببینم مربی بعدی تیم ملی فوتبال اسپانیا کیست و آیا مرا به تیم ملی دعوت میکند یا خیر، پس از آن در این باره تصمیم خواهم گرفت. اگر بار دیگر بتوانم برای تیم ملی بازی کنم، حتما قبول خواهم کرد به شرط آن که قوانین اخلاقی و اصول زندگی من خدشه دار نشود، پس فعلا صبر میکنم.