. او اين روزها هم‌راستا با فراکسيون ولاييون مجلس گام بر مي‌دارد، فراکسيوني که در نقد دولت روحاني سنگ تمام مي‌گذارد.

به گزارش سرویس سیاسی ندای گیلان،نقوي‌حسيني مي‌گويد تتلو را نمي‌شناخته و فقط اسم او را شنيده بود و همين که متوجه مي‌شود تتلو کيست، جلسه را ترک مي‌کند.سخنگوي كميسيون امنيت ملي مجلس از چهره‌هاي سرشناس جريان اصولگرايي است که در مجلس نهم همراهي زيادي با دولت احمدي‌نژاد داشت. او اين روزها هم‌راستا با فراکسيون ولاييون مجلس گام بر مي‌دارد، فراکسيوني که در نقد دولت روحاني سنگ تمام مي‌گذارد. البته نقوي اين روزها مي‌گويد «اگر حسن روحاني کابينه بانشاط و کارآمد بياورد، با او همکاري خواهيم داشت». با اين حال تأثير و نطق آتشين نقوي‌حسيني در جلسه استيضاح «رضا فرجي‌دانا» وزير علوم دولت حسن روحاني از يادها نخواهد رفت. خيلي‌ها بر اين باور بودند که نطق نقوي‌حسيني تير خلاصي بود بر افتادن فرجي‌دانا.

 

حتما واکنش‌ها در فضاي مجازي به انتشار تصاوير شما در کنار آقاي تتلو را شنيده‌‌ايد.

من خيلي اهل شبکه‌هاي اجتماعي نيستم، تلگرام ندارم، حتي فيلم‌هاي خودم را هم نمي‌بينم. اما در جريان واکنش‌هاي اين جلسه قرار گرفتم. البته در اين جلسه همه دعوت بودند و برخي نيامدند.

 

 يعني اصلاح‌طلبان هم دعوت بودند؟

اين جلسه متعلق به اصولگرايان نبود.

 

اما خط و ربط سياسي خبرگزاري فارس براي همگان مشخص است. فارس‌پلاس هم زيرمجموعه فارس است ديگر.

نه؛ ببينيد نبايد اين را پاي يک جريان سياسي بگذاريد. جريان سياسي صاحب دارد.

 

به هر شکل تتلو در جريان انتخابات اخير هم با آقاي رئيسي ديدار و از ايشان حمايت کرد، يعني از نظرهايي خودشان را به اصولگرايي نزديک مي‌دانند.

 

خب زمان انتخابات بود، ارتباطي با اين موضوع ندارد. هر چيزي را که نمي‌توان به اصولگرايي متصل كرد. اينکه بخواهيد اين خواننده را وصل کنيد به اصولگرايي، چيز خوبي نيست.

 

 به هر حال آقاي تتلو در انتخابات از شخص آقاي رئيسي حمايت كرد. اين‌طور نيست؟

انتخابات تمام شده است.

 

ولي او کماکان در جمع‌هاي اصولگرايي ديده مي‌شود.

 

در اين جمع بهنوش بختياري بود. خانم بختياري که از حسن روحاني حمايت کرده بود. برايش نامه حمايت هم نوشته بود.

 

ولي خب سؤال من درباره آقاي تتلو و حضور شما در آن برنامه است.

 

شما در مي‌رويد؛ بهنوش بختياري رسما از حسن روحاني حمايت کرد. پس جلسه اصولگرايان نبود. همه جور آدم در اين همايش بودند. فعالان مجازي توييتر و اينستاگرام. نبايد اينها را به جريان سياسي وصل کرد. درست نيست.

 

به هر حال تصاوير شما در کنار تتلو واکنش‌هايي در فضاي مجازي به دنبال داشته.

 

گفتم که حضور چنداني در شبکه‌هاي اجتماعي ندارم، اما حسب واکنش‌هايي که به وجود آمده، بايد درباره آن جلسه توضيحي ارائه دهم.

 

 شما رسما براي جلسه دعوت شده بوديد؟  

براي همايش فارس‌پلاس رسما به افراد دعوت‌نامه داده بودند. حضوري هم در لابي مجلس از من دعوت شد تا چنددقيقه‌اي در آن نشست حاضر شوم.

 

 و وقتي وارد سالن شديد، آقاي تتلو در جلسه حاضر بودند؟

خير، وقتي وارد سالن شدم، فضاي خوبي بود. بچه‌هاي رسانه‌اي و فعال مجازي حاضر بودند. جوان و باانگيزه بودند. وارد شديم. بنا داشتم انتهاي مجلس بنشينم. دوستان ما را به رديف اول هدايت کردند. برنامه‌هايي در حال اجرا بود. هر شخصيتي که وارد مي‌شد، دوربين‌ها عکس مي‌گرفتند. در رديف اول تمام صندلي‌ها پر بود. در همين فضا ديدم آقايي وارد شد با کلاه کج و تيپ خاص. دوربين‌ها خيلي از ورود ايشان استقبال کردند. آمد رديف جلو. جاي نشستن نبود. به طور ناگهاني دونفري که کنار من نشسته بودند، بلند شدند و همان دو نفر نشستند کنار من. من فيلم و عکسي ازشان نديده بودم اما اسمشان را در جريان انتخابات شنيده بودم.

 

 پس چطور متوجه شديد که اين فرد تتلو است؟

از بغل‌دستي‌ام پرسيدم اين فرد کيست. چون خيلي مورد توجه عکاسان قرار گرفته بود. اول فکر مي‌کردم فوتباليست است. کناردستي‌ام گفت اين آقا تتلو است. گفتم پس تتلو اين است با اين تيپ و شمايل. حالا عکس‌هايي گرفتند و در فضاي مجازي نوشتند که سخنگوي امنيت ملي کنار تتلو نشسته.

 

 يعني اصلا اين‌طور نبود؟

خير من کنار کسي ننشستم، ايشان آمدند و نشستند و چند لحظه بعد سالن را ترک کردم. اگر تصاوير ادامه برنامه را ديده باشيد، متوجه مي‌شويد که من ديگر در سالن نبودم.