جمعی از کارگران کارخانه ریسندگی و بافندگی فومنات به دلیل تهدید شدن به اخراج و احتمال تعدیل نیروی این شرکت تجمع کردند.

به گزارش ندای گیلان،کارگران کارخانه ریسندگی و بافندگی فومنات عصر امروز به دلیل تهدید مدیرعامل این کارخامه مبنی براخراج آنان تجمع کردند.

یکی از کارگران کارخانه فومنات با بیان اینکه در سال جاری هم مشتری خوب وهم تولید خوبی داشته ایم اظهار داشت:ظرفیت این کارخانه تولید ۱۲هزار متر پارچه در روز است که در سال جاری ۱۰هزار و۸۰۰ متر پارچه تولید کرده ایم.

وی با اعلام اینکه دیروز مدیر عامل کارخانه  مذکور باحضور دراستانداری گیلان اعلام کرده که شرکت سودهی ندارد ومی خواهد کارگران را اخراج کند گفت:امروز ماکارگران باشنیدن این موضوع جلوی کارخانه فومنات تجمع کرده ایم تادراین راستا اعتراض خود به گوش مسئولان برسانیم.

این کارگر کارخانه فومنات ریسندگی و بافندگی با اشاره به اینکه مدیرعامل ،مدیرشرکت ومدیر منابع مالی شرکت فومنات غیر بومی هستند تاکید کرد:یکی از دلایل مشکلات کارخانه فومنات حضور این افراد غیر بومی در راس این کارخانه است.

وی ادامه داد:طی روزهای گذشته حدود ۲۱۰هزار متر پارچه تولید شده کارخانه فومنات توسط مدیر عامل و سایرین از کارخانه بیرون برده شده است.

این کارگر کارخانه مذکور با بیان اینکه کارخانه فومنات در حال حاضر سفارشات خوبی از سوی مشتریان خود در بازار دارد یاد آورشد: 120 کارگردراین کارخانه کارمی کنند که کلیه این کارگران  دوماه حقوق معوقه طلب دارند.

پیش از این نیز خبرگزاری ایلنا در گزارشی به مشکلات کارگران این کارخانه پرداخته بود(اینجا بخوانید)