ثابت قدم با اشاره به اولین تجربه شهرداری رشت در راه اندازی کاروان خودرویی گفت: شهرداری رشت با همراهی اعضای شورا و به اندازه توان خود سعی دارد تا با حمایت های لجستیک و نیروی انسانی دین خود را اثبات کند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،  سید محمد علی ثابت قدم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای  هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: راه اندازی کاروان خودرویی شهرداری رشت در این ایام حسب پیگیری‌های سازمان فرهنگی و ورزشی و دیگر سازمان‌های مجموعه مدیریت شهری در حمایت و پشتیبانی از تجمع بزرگ عاشوراییان که سالیانه در مکان‌های مقدس عراق در شهرهای نجف کربلا و سامرا برگزار می‌شود، صورت پذیرفته است.

شهردار رشت با اشاره به نگاه کلان زندگی بشریت به عبودیت و آخرت گفت: نگاه همه ما به زندگی بر مکانی است که در آن مکان انسان به بازآفرینی افکار معنوی خود خواهد پرداخت.

وی افزود: بازآفرینی افکارمعنوی، علاوه بر تضمین سلامت مسیر باعث برگشت به گذشته و زمینه اتصال گذشته به آینده را فراهم می‌کند.

 ثابت قدم با اشاره به اولین تجربه شهرداری رشت در راه اندازی کاروان خودرویی گفت: شهرداری رشت با همراهی اعضای شورا و به اندازه توان خود سعی دارد تا با حمایت های لجستیک و نیروی انسانی دین خود را اثبات کند.

 مظفر نیکومنش نایب رئیس شورای اسلامی شهر نیز با تاکید بر پایداری فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اذعان داشت: امروز در این مکان مقدس جمع شده‌ایم تا ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای شهدا ارادت خود به اهل بیت (ع) را به اثبات برسانیم.

 سخنگوی شورا اسلامی شهر رشت نیز با قدردانی از مجموعه مدیریت شهری در راه اندازی کاروان خدام العترت گفت: امروز مدیریت شهری به نمایندگی از همه مردم ولایتمدار رشت بر آن شدند تا با راه اندازی این سفر معنوی ثابت کنند که مسیر و راه شهدا تا رسیدن به هدف والای الهی و انسانی ادامه دارد.

فاطمه شیرزاد حضور در مزار شهدا را نشان از تجدید عهد و میثاق مردم ولایی شهر رشت با امام و شهدا دانست و تصریح کرد: امید است سفر معنوی خدام العترت شهرداری رشت دستاوردهای خوبی برای شهر رشت و استان گیلان داشته باشد.

قانع مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت نیز با قدردانی از سازمانهای آتش نشانی, عمران و پسماند شهرداری در همراهی و همکاری با راه اندازی کاروان خدام العترت اذعان داشت: این کاروان برای اولین بار با عنایت شهردار در ستاد اربعین شهرداری رشت با عنوان کاروان خدام العترت شکل گرفت .

علیرضا قانع در پایان اظهار امیدواری کرد که این کاروان به صورت یادگار و باحمایت شهردار هر ساله در این ایام عازم کربلا معلی خواهد شد.

گفتنی است تا پنج شنبه پیش رو جمعی از کارکنان شهرداری رشت عازم کربلا خواهند شد.