سعودی‌ها به تازگی نسخه‌ای عبری از قرآن کریم را منتشر کرده‌اند که برخی آیات مطابق با روایت صهیونیست‌ها ترجمه شده است.

به گزارش ندای گیلان،سخنگوی نظامی «عصائب اهل‌الحق» با اعلام این که قبلا تأکید شده که گروه‌های مقاومت به مراکز دیپلماتیک تعرضی نمی‌کنند، گفت: حمله راکتی به «سفارت شرّ»‌ آمریکا، کار گروه‌های مقاومت نیست. «جواد الطلیباوی» در توئیترش نوشت که هیچ کدام از گروه‌های مقاومت الحشد الشعبی در شلیک راکت به سمت سفارت آمریکا در منطقه دخالت نداشته‌اند و اصولا الحشد الشعبی مدت‌هاست که استفاده از این سلاح را پشت سر گذاشته است.این فرمانده عصائب اهل الحق گفت: «پیش از این تأکید کرده بودیم که گروه های مقاومت سفارتخانه‌ها و اماکن دیپلماتیک در عراق را هدف قرار نمی‌دهند و راکت‌های استفاده شده از نوعی است که گروه‌های مقاومت سال‌هاست از آن بی‌نیاز شده اند».الطلیباوی تأکید کرد: «پیش از این اعلام کرده بودیم که پاسخ ما به ترور ابومهدی المهندس، در سطح پایین‌تر از پاسخ جمهوری اسلامی به ترور حاج قاسم سلیمانی نخواهد بود».او پیش از این گفته بود: «این شرم آور است که این چنین پاسخ یا ضرباتی به گروه‌های مقاومت نسبت داده شود؛ گروه‌های مقاومت دیگر از راکت‌های کاتیوشا استفاده نمی‌کنند و این راکت‌ها حتی در ساده‌ترین عملیات‌ها هم به درد نمی‌خورد». «هادی العامری» رئیس «ائتلاف الفتح» نیز حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد را مشکوک خواند و گفت که این کار با هدف خطرناک و بهانه قرار دادن آن به منظور جلوگیری از خروج نیروهای آمریکایی از عراق انجام شده است.عصر یک شنبه پنج راکت کاتیوشا به سمت منطقه امنیتی سبز در مرکز بغداد شلیک شد که یکی از آن ها در سفارت آمریکا فرود آمد.یک مقام نظامی آمریکا اعلام کرد : راکت به ساختمان غذاخوری سفارت اصابت کرده که در پی آن پنج نظامی آمریکایی زخمی شده اند.

دردسر بولتون برای ترامپ

جمهوری خواهان با طرح و تصویب طرح هایی برای نحوه احضار شهود به دادگاه استیضاح، خود را به آب و آتش زدند تا جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی و چند تن دیگر، پایشان به کنگره نرسد. حالا دست نوشته های افشاگرانه جان بولتون، پیش از انتشار رسمی کتاب جدیدش به دست نیویورک تایمز رسیده تا پوزخندی باشد بر سرپوش گذاشتن میچ ‌مک کانل، رهبر اکثریت جمهوری‌خواهان سنا بر خطاهای دونالد ترامپ. جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید که دموکرات ها به شدت خواستار شهادت دادن او در محاکمه دونالد ترامپ هستند، در این کتاب که بخش هایی از آن به دست نیویورک تایمز رسیده، نوشته است: ترامپ در ماه آگوست 2019 به وی گفته بود که کمک نظامی 391 میلیون دلاری به اوکراین را متوقف می کند. بولتون نوشته که ترامپ علت این کار را مجبور کردن مقام های اوکراینی برای انجام تحقیقات علیه دموکرات های آمریکایی از جمله جو بایدن نامزد حزب دموکرات و جدی ترین رقیب ترامپ در انتخابات 2020 می داند. این بخش از کتاب بولتون در دست نوشته هایی بوده که او میان دوستان نزدیک خود منتشر کرده و نسخه ای نیز به کاخ سفید برای بازبینی فرستاده است. جان بولتون در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ و تنها چند ماه پس از ماجرای اوکراین از سوی دونالد ترامپ اخراج شد. این در حالی بود که بولتون مدعی شده بود خود از سمت مشاور امنیت ملی کاخ سفید استعفا کرده است. انتشار این جزئیات و تایید جان بولتون درباره آن چه میان ترامپ و دولت اوکراین گذشته است، می‌تواند در فرایند استیضاح رئیس جمهوری آمریکا در مجلس سنا موثر باشد. آدام شیف، نماینده حزب دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در توئیتی نوشت: «بولتون نشان داده که نوع دفاع ترامپ در مسئله استیضاح کاملا دروغ است.» دادگاه استیضاح رئیس جمهور آمریکا از دیروز مجدد از سر گرفته شد. انتشار بخشی از کتاب بولتون در حالی است که یک شنبه نیز، یک ویدئو از ترامپ منتشر شده است که در آن وی دستور برکناری سفیر ایالات متحده از اوکراین را در سال ۲۰۱۸ می د‌هد.

 

قرآن مطلوب اسارائیلی ها

سعودی‌ها به تازگی نسخه‌ای عبری از قرآن کریم را منتشر کرده‌اند که برخی آیات مطابق با روایت صهیونیست‌ها ترجمه شده است.«علاءالدین احمد» پژوهشگر مسائل صهیونیستی بیش از ۳۰۰ اشتباه را در نسخه عبری پیدا کرده است.او می‌گوید، مترجم در جدول اسامی پیامبران نام پیامبر اسلام (ص) و حضرت اسماعیل (ع) را نیز ذکر نکرده است.