در جواب این عزیزان زحمتکش که به لحاظ مالی و هم به لحاظ اعتبار و آبرو از خود هزینه کردند چه باید گفت؟

یادداشت:شاهین آبزن عکاس و مدیر پایگاه خبری تحلیلی دیار یونس و خبرنگار هفته نامه شکوفه های زیتون و همچنین رئیس ستاد مردمی دکتر حسن روحانی در شهرستان رودبار طی نامه ای به رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان نسبت به عملکرد ستاد بعد از انتخابات انتقاداتی مطرح کرد

در این نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای مهندس سید احمد حسینی

سلام علیکم

اکنون که این دلنوشته را می نویسم پاسی از یک شب تابستانی گرم گذشته است، در این نیمه شب پرستاره خدا را شاهد و گواه می گیرم که هرآنچه که می گویم و می نویسم برخواسته از درونم است و قصد یادآوری است. جناب  مهندس حسینی عزیز، خیلی با خودم کلنجار رفتم تا اینکه تصمیم به نوشتن گرفتم.

القصه، امسال روز خبرنگار، جمعی از رسانه های حامی دولت که در ایام پر شور انتخابات با عنوان کمیته رسانه های حامی دولت با مسئولیت دوست خوبم شاهد وزیری مدیر پایگاه خبری گیل خبر تشکیل شده بود منتظر بودیم تا ازسوی رئیس ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی یک پیامک خشک و خالی دریافت کنیم تا لااقل خستگی چند ماه تلاش شبانه روزی و خون دلهایی را که خورده بودیم را تسکین یابد، همه ی دوست و دشمن در روز خبرنگار از ما یاد کردند و یا دعوت و مراسم گرفتند الا از سوی شما که سکاندار ستاد دکتر روحانی در استان گیلان بودید. سید بزرگوار، تعداد رسانه های حامی دولت که در بحبوحه انتخابات به صورت مستقیم با شما در ارتباط بودند چقدر بود که دستتان کوتاه و خرمایتان بر نخیل ؟

حاج احمد آقای عزیز، شما که ردای ریاست ستاد را بر دوش داشتید مدیران رسانه های حامی دولت را می شناسید؟ نامشان را به یاد دارید؟ من خودم بعد انتخابات در چند همایش و مراسم جشن پیروزی که حضرتعالی را از نزدیک دیدم و احوالپرسی کردم بنده را نشناختید وخیلی ساده از کنارم گذشتید.

مگر در جلسات متعدد مجری برنامه های شما نبودم؟ مگر در نشست های خبری از شما سوالات متعدد نکردم؟

پس چه شد که به یکباره همه ما را فراموش کردید؟ طعم پیروزی دکتر روحانی اینقدر به کام شما شیرین بود که رکن چهارم دموکراسی را که بازوان قوی و پرتوان شما در انتخابات بود را به فراموشی سپردید؟

برادر ارجمند و دوست داشتنی جناب سید احمد حسینی یقینا هنوز در خاطر عزیزتان باقی مانده آن زمانی که در سخنرانی های پر طمطراق خود در اقصی نقاط استان گیلان و با وجود فشارها و هجمه هایی که از سوی جناح رقیب بر دولت تدبیر و امید و طرفداران دکتر روحانی وجود داشت این مدیران و رسانه های حامی دولت بودند که علیرغم همه تهدیدها، فشارها و تهمت ها صدای شما را به گوش مردم رساندند آن هم به صورت شبانه روز، اگر چشمان خسته و بی خواب و رنگ زرد همکاران عزیزم در رسانه های استان گیلان در حمایت از دکتر روحانی نبود صدای شما از چند متر بیشتر شنیده می شد؟ استاد ارجمندم جناب آقای مهندس حسینی عزیز، بسیاری از همسنگران عزیزم در جبهه اطلاع رسانی بعد از انتخابات پرشور که با پیروزی دلچسب دکتر حسن روحانی کام مردم عزیز ایران را شیرین نمود از من سوال می کنند که چرا رئیس ستاد مرکزی دکتر روحانی به سراغتان نیامده؟

در جواب این عزیزان زحمتکش که به لحاظ مالی و هم به لحاظ اعتبار و آبرو از خود هزینه کردند چه باید گفت؟

هیچ وقت یادم نمی رود ایام انتخابات ریاست جمهوری را که چه تهمت ها،کم محلی ها، فحش ها، پیام های تهدید و شاخ و شانه هایی که برایمان کشیدند

هنوز حرف ها و نگاه سنگین برخی افرادی که با انگشت اشاره ما را تهدید می کردند از جلوی چشمانم گم نمی شود، هنوز نگاه ترس آلود همسر و فرزندم را فراموش نمی کنم که شب ها از ترس تهدیدها و فحش ها تا صبح بیدار می ماندند، برادر خوبم جناب آقای حسینی، هنوز دعاهای مادرم سر سجاده نماز در گوشم پیچیده که از خدا التماس می کرد این دشمنی ها آسیبی به من و همکارانم نرساند. جناب مهندس حسینی چه شد که به یکباره تیم رسانه ای دولت محترم تدبیر و امید از یاد شما و دوستان ستادی تان رفت؟

آیا رسانه های حامی دولت ریالی از شما دریافت نمودند؟ اگر به رسانه ای پولی داده شده لطفا در عین شفافیت نام رسانه و مبالغ را منتشر کنید تا سره از ناسره مشخص شود.

ریاست محترم ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در استان گیلان جناب مهندس سید احمد حسینی، یقینا در ایام تبلیغات و قبل از تبلیغات انتخابات جنگ رسانه ای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را ملاحظه کرده و یقین دارم به دقت رصد نمودید، آیا خبر دارید همسنگران بی ادعایم در کمیته رسانه های حامی دولت روزانه با چند لشکر سایبری و خبری در جنگ و ستیز رسانه ای بودند؟

آیا از فرآیند تولید یک خبر آن هم در زمان انتخابات مطلع هستید؟ آیا از هزینه هایی که پایگاه های خبری و روزنامه ها و هفته نامه ها خصوصا در شهرستان ها مثل هفته نامه شکوفه های زیتون که بنده افتخار این را دارم که در این هفته نامه وزین به عنوان عکاس و خبرنگار همکاری کنم تمام قد از دولت تدبیر و امید حمایت نمود و برای این حمایت تاوان زیادی پرداخت که زخم این تاوان با هیچ مرهمی التیام نمی یابد و برای حمایت از دولت تدبیر و امید  دیگر رسانه ها حمایت کردند آماری به دست شما رسیده است؟ آیا مدیران رسانه های حامی دولت سهمی در حمایت از افرادی که در استان برای تصدی کرسی های مدیریتی دارند نقش دارند؟

آیا فرماندهان لشکر رسانه ای دولت در استان گیلان را می شناسید؟ بنده به عنوان یکی از سربازان این لشگر خط شکن خدای ناکرده قصد بی احترامی یا خود نمایی را ندارم اما واقعا این لشکر پر افتخار که در تمامی سرد و گرم دوران انتخابات لحظه ای شما و ستادتان را تنها نگذاشتند ارزش یک مراسم مختصر و خودمانی به مناسبت روز خبرنگار را نداشتند؟ آیا بهتر نبود به جای تسکن زخم های باقی مانده از دوران انتخابات بر زخمشان نمک نمی پاشیدیم؟

بنده به عنوان عضو کوچکی از این لشکر رسانه ای حامی دولت چند بار با حضرتعالی در تماس بودم و این گلایه ها را انعکاس دادم و هربار فقط یک جمله شنیدم، چشم پیگیری می کنم. حالا که مدت ها از این موضوع می گذرد پیگیری شما به کجا انجامید؟ آیا به حمایت رسانه های حامی دولت در آینده نیازی نیست؟ احساس می کنم که همسنگرانم را در جبهه اطلاع رسانی دست کم گرفته شده اند که خدا می داند اگر این لشکر باز هم در خط مقدم قرار بگیرد کاری می کند کارستان.

در پایان ضمن تشکر از شما و زحماتی که در دوران سخت اما شیرین انتخابات ریاست جمهوری متقبل شده اید اتظار دارم این دلنوشته بنده را  با دل بخوانید چون این جملات حرف همه دوستان عزیزم در کمیته رسانه های حامی دولت است که اینبار از لسان این کمترین بیان شد امید دارم ضمن تکریم مدیران و خبرنگاران رسانه های حامی دولت که شبانه روز و جانانه جان در طبق اخلاص گذاشتند مهرتان را شامل حال این عزیزان نموده و دلشان را بدست بیاورید چرا که در روز خبرنگار از دشمنان خود هم محبت دیدیم اما از دوستان خبری نشد.

کمترین بنده خدا

شاهین آبزن

روزنامه نگار، عکاس و مدیر پایگاه خبری تحلیلی دیار یونس و خبرنگار هفته نامه شکوفه های زیتون

رئیس ستاد مردمی دکتر حسن روحانی در شهرستان رودبار