خواننده با سابقه موسیقی پاپ کشورمان در آستانه برگزاری اولین کنسرت خود در سال ۹۵ به رهبری ارکستر علی ثابت از جزییات تازه‌ترین برنامه های خود سخن گفت

به گزارش ندای گیلان، حمید حامی درباره فعالیت های موسیقایی خود در سال جدید توضیح داد: طبق برنامه ریزی هایی که از قبل انجام گرفته بود قرار بود اولین کنسرت بنده در سال جدید روز هشتم فروردین ماه امسال در شهرستان رشت برگزار شود اما متاسفانه به دلیل شیطنت برخی از برنامه گذاران مجبور شدیم که برنامه را تغییر دهیم و کنسرت را طی روزهای ۲۴ و ۲۵ فروردین در رشت برگزار کنیم. البته این مسایل برای من مهم نیست بلکه از این منظر به ماجرا نگاه می کنم که این اتفاقات به ظاهر ناخوشایند هم می‌تواند سبب خیر باشد.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که با وجود کارشکنی های برخی از برنامه گذاران، بلیت های هر دو اجرای کنسرت به طور کامل فروخته شده و من می توانم بار دیگر در خدمت طرفداران و علاقه مندان موسیقی باشم و در کنسرت یاد شده علی ثابت از آهنگسازان و رهبران ارکستر با سابقه پاپ همراه من خواهد بود.

این خواننده درباره اجراهای آینده خود بیان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته کنسرت های شهرستان را در شهرهای اصفهان، بندرعباس و کرمانشاه برگزار خواهم کرد که هنوز تاریخ برگزاری آنها مشخص نیست اما طی روزهای آینده به صورت قطعی اعلام می شود. البته برای اجراهای تهران نیز قراردادی را با محمدرضا خانزاده مدیر موسسه «اکسیر نوین» امضا کرده ام که کنسرت هایی را در تالار وحدت برگزار کنیم، ضمن اینکه برای تولید آلبوم نیز با وی به توافقاتی دست پیدا کردیم که جزییات آن در آینده مشخص می شود.

حامی با اشاره به غیبت‌اش در ارکسترهای بزرگ همچون سال های گذشته بیان کرد: من پنج سال از حضور رسمی در ارکسترهای بزرگ دور بودم و فکر می کنم هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیدم که بتوانم در ارکسترهای بزرگ حضور داشته باشم بنابراین فعلا صلاح نمی بینم که بدون آمادگی وارد چنین مجموعه هایی شوم اما بسیار خوشحالم که بعد از مدت ها دوری از صحنه های رسمی موسیقی دوباره فعال شده ام./مهر