یوسفی گفت: اکنون چراغ‌های راهنمایی و رانندگی شهر لنگرود پلیس را مدیریت می‌کند و به ناچار چراغ‌ها را خاموش کردیم.

به گزارش ندای گیلان از لنگرود، جلیل یوسفی عصر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد:اکنون چراغ‌های راهنمایی و رانندگی شهر لنگرود پلیس را مدیریت می‌کند و به ناچار چراغ‌ها را خاموش کردیم.

وی با اشاره به اینکه بیشترین حوادث در خیابان‌های فرعی و کوچه‌ها بوده است، افزود: به دلیل گره ترافیکی لنگرود پلیس بیشترین توان خود را در میدان اصلی شهر و میدان نورانی صرف می‌کند.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی لنگرود خیابان‌های این شهر را نیاز به خط‌کشی دانست و گفت: چراغ‌های راهنمایی و رانندگی لنگرود نیازمند مدیریت جدید است.

وی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی لنگرود را دارای اشکال و تک تایمری خواند و گفت: این شهر نیازمند چراغ‌های جدید و مدرن است تا در مواقع گره ترافیکی زمان چراغ‌ها توسط پلیس مدیریت شود.

یوسفی افزود: اکنون چراغ‌های راهنمایی و رانندگی شهر لنگرود پلیس را مدیریت می‌کند و به ناچار چراغ‌ها را خاموش کردیم.

وی ثبت 196 مورد شکایت مردمی به سامانه 197 پلیس را درباره چراغ‌های راهنمایی و رانندگی لنگرود در طول یک ماه گذشته عنوان کرد.

فرمانده پلیس راهور لنگرود با بیان اینکه اجرای مصوبات شورای ترافیک این شهرستان تاکنون ابتر مانده است، تاکید کرد: ضروری است تا مسؤولان شهری برای حل مشکلات شهر نسبت به اجرای این مصوبات اهتمام جدی داشته باشند

یوسفی گفت:در یک ماه گذشته 170 مورد تصادف منجر به جرح در لنگرود اتفاق افتاده که از این تعداد سه نفر کشته شدند.