سرهنگ رحیم مهدی زاده : پس از مشخص شدن هویت متهمان ، افراد مظنون در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

به گزارش ندای گیلان، فرمانده نیروی انتظامی آستارا از دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو و چادرهای مسافرتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحیم مهدی زاده عصر دوشنبه با اعلام این خبرگفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو و نیز چادرهای مسافرتی در این شهرستان ، ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی دو متهم این پرونده شدند .
سرهنگ مهدی زاده اضافه کرد: پس از مشخص شدن هویت متهمان ، افراد مظنون در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آستارا اظهار داشت: متهمان در بازجویی های پلیس ، لب به اعتراف گشوده و به شش فقره سرقت محتویات داخل خودرو و چادر مسافرتی اعتراف کردند .
وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند ، تاکید کرد: شهروندان خودروهای خود را به لوازم ایمنی مجهز کرده و از پارک کردن خودروها در مکان های ناامن ، کم تردد ، خلوت و تاریک خودداری کنند.
وی ادامه داد: شهروندان حتی اگر خودروی خود را در حیاط یا پارکینگ ساختمان پارک می کنند، شیشه ها را بالا کشیده و درها را قفل کنند.
فرمانده انتظامی آستارا در ادامه خطاب به مسافران تابستانی گفت: در صورتی که مسافران قصد برپایی چادر و اقامت در فضای باز را دارند، در محل های مشخص و تعیین شده که معمولا در کنار آنها ایستگاه های امدادی و پلیس مستقر می باشد، اسکان یابند.
وی با تاکید بر اینکه هموطنان از برپایی چادر به صورت انفرادی در اماکن خلوت اجتناب و از تخلیه کامل و ترک چادر حتی الامکان خودداری کنند ، افزود: از قرار دادن اشیاء قیمتی و با ارزش در پشت دیواره های چادر که امکان برش چادر و سرقت وجود دارد نیز باید خودداری شود.