دادستان کل کشور در واکنش به آزادی قاچاقچی بزرگ با وثیقه میلیاردی گفت: پیگیر این ماجرا هستیم و ابعاد آن را بررسی می‌کنیم.

ندای گیلان:دادستان کل کشور در واکنش به آزادی قاچاقچی بزرگ با وثیقه میلیاردی گفت: پیگیر این ماجرا هستیم و ابعاد آن را بررسی می‌کنیم.

سید ابراهیم رئیسی در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در واکنش به موضوع آزادی قاچاقچی بزرگ با وثیقه میلیاردی گفت: این موضوع در دست پیگیری است و در حال بررسی ابعاد آن هستیم.

وی همچنین بار دیگر بر برخورد دوگانه غرب و سازمان ملل با ایران در موضوع مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: آنها از سویی ما را مورد تقدیر قرار می‌دهند و از سوی دیگر علیه ما قطعنامه صادر می‌کنند.

دادستان کل کشور خطاب به دبیرکل سازمان ملل گفت: پیام ما به سازمان ملل و کشورهای غربی این است که در امر مبارزه با مواد مخدر دوگانه عمل نکنید و قاطع باشید.

وی همچنین تاکید کرد: قوه قضاییه ظرفیت زیادی را در مبارزه با مواد مخدر به کار آورده است و بخش زیادی از دادسراها و دادگاه‌ها به این امر می‌پردازند، ما در مبارزه با مواد مخدر عزم جدی داریم اما این عزم در غربی‌ها دیده نمی‌شود./فارس