خرّمی با بیان اینکه بر اساس اعلام هواشناسی ، در ادامه بارش ها از روز یکشنبه بر شدت آن افزوده خواهد شد و تا حدود 200 تا 250 میلی متر بارندگی پیش بینی شده است گفت: بر اثر بارش های چند روز گذشته برخی از سر دهنه های رودخانه های استان تخریب شده است.

به گزارش ندای گیلان، وحید خرّمی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان در دومین جلسه کمیته مدیریت بحران این شرکت اظهار داشت: با توجه به اخطاریه ستاد ملی فرماندهی پشتیبانی مدیریت سیلاب شرکت مدیریت منابع آب ایران و همچنین پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش و سیلابی شدن رودخانه ها در هفته جاری ، جلسه مدیریت بحران با هدف بررسی میزان آمادگی برای مقابله با سیلاب های احتمالی تشکیل شد..

 وی  افزود : با توجه به وقوع  سیلاب های احتمالی در روزهای آینده،  اطلاع رسانی لازم جهت خروج ماشین آلات پیمانکاران از بستر رودخانه ها صورت گرفت و همچنین تمهیدات لازم جهت مقابله با سیلاب های احتمالی اتخاذ شد.

 خرّمی با بیان اینکه بر اساس اعلام هواشناسی ، در ادامه بارش ها از روز یکشنبه بر شدت آن افزوده خواهد شد و  تا حدود 200 تا 250 میلی متر بارندگی پیش بینی شده است گفت: بر اثر بارش های چند روز گذشته برخی از سر دهنه های رودخانه های استان تخریب و همچنین باعث آبگرفتگی  معابر شهرها و روستا ها نیز شد.

وی افزود: بارش ها در ارتفاعات به صورت برف بوده که بر اساس آخرین آمار ایستگاههای هواشناسی حدود 60 سانتی متر برف در ارتفاعات اشکورات رودسر گزارش شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان در پایان ضمن تاکید مجدد بر اعلام آمادگی برای مقابله با سیلاب های احتمالی ، از  شهروندان ، مسافرین عزیز و پیمانکاران حاشیه رودخانه ها خواست به علت طغیانی شدن رودخانه ها و وقوع احتمالی سیلاب ها از هر گونه ورود به بستر و استقرار در حریم رودخانه ها اکیدا خودداری کنند.