محمدقاصد اشرفی(رئیس انجمن سینماداران) با اشاره به آخرین وضعیت این طرح گفت: قرار بود در هفته گذشته نامه‌ای را به نیروی انتظامی ارسال کنیم و درخواست اجرای این طرح را به آنها ارایه دهیم اما متاسفانه بدلیل مشغله‌های کاری و تعطیلات امکان‌پذیر نشد.

ندای گیلان:محمدقاصد اشرفی(رئیس انجمن سینماداران) با اشاره به آخرین وضعیت این طرح گفت: قرار بود در هفته گذشته نامه‌ای را به نیروی انتظامی ارسال کنیم و درخواست اجرای این طرح را به آنها ارایه دهیم اما متاسفانه بدلیل مشغله‌های کاری و تعطیلات امکان‌پذیر نشد.

وی ادامه داد: این هفته از طریق شورای صنفی نمایش و وزارت ارشاد نامه‌ای برای نیروی انتظامی ارسال می‌کنیم و از آنها درخواست می‌کنیم که طرح افطار تا سحر امسال نیز اجرا شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه قصد داریم علاوه بر این طرح؛ تمهیدات دیگری نیز برای ماه مبارک رمضان تدارک ببینیم؛ افزود: یکی از پیشنهادات ما تغییر قیمت بلیت سینماهاست و قصد داریم در صورت موافقت؛ قیمت بلیت در ماه رمضان به‌گونه‌ای باشد که استقبال مردم بیشتر شود.

وی ادامه داد: همچنین شورای صنفی نمایش برای فیلم‌هایی که در ماه مبارک رمضان اکران خود را آغاز می‌کنند؛ تسهیلات خوبی درنظر گرفته است. میزان فروش این فیلم‌ها به‌عنوان کف فروش محسوب نمی‌شود و چند هفته بصورت تشویقی اکران می‌شوند.