نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور پیام مشترکی، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش فراجا تبریک گفتند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،متن پیام مشترک آیت الله رسول فلاحتی و دکتر اسدالله عباسی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری: نیروی انتظامی با تأمین امنیت مردم، زمینه‌ساز تأمین آبروی نظام جمهوری اسلامی می‌شود

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ستونهای استوار امنیت در کشور؛ با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی عجین شده که در سایه‌ی توکل به خداوندمتعال برای ایجاد امنیت و آسایش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

بی تردید امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط، ثمره حضور جان برکفان خستگی‌ناپذیر نیروی انتظامی در جامعه بوده که علیرغم هجمه های مختلف ضدانقلاب و معاندان این مرز و بوم، مقتدرانه گام برداشته و سرمایه بزرگی برای استحکام نظام اسلامی محسوب می‌شود.

در ایران اسلامی، پلیس همواره خادم مردم و مردم نیز حامی پلیس هستند و در هر شرایطی، با حفظ قاطعیت و اقتدار، اخلاق‌مداری را سرلوحه امور خود قرار داده و در پاسداری از دستاوردهای انقلاب، امام راحل و شهدا، در کنار سایر نیروهای مسلح، نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان ایفا نموده است.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و والامقام فراجا، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش فراجا در سراسر کشور و استان گیلان تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت همگان را تحت رهبری‌های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند قادر و متعال آرزومندیم.

              رسول فلاحتی                                                       اسدالله عباسی

                             نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت                                               استاندار گیلان