مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در پیام های جداگانه ای درگذشت محمدعلی رمضانی دستک، منتخب مردم شریف آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر و حجت الاسلام محمد رضا افتخاری(نماینده سابق فومن و شفت) را تسلیت گفت.
به گزارش ندای گیلان از رشت، در پیام  مسرور آمده است:
درگذشت جناب آقای دکتر‌ محمدعلی رمضانی دستک، منتخب مردم شریف آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی موجب تاسف و تالم گردید.
ایشان از جانبازان سرافراز دفاع مقدس بودند که پیشتر در مناصبی همچون فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه و مدیرکلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان خدمات ماندگاری انجام داده و از جمله خدمتگزاران صدیق مردم شریف استان گیلان بودند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت جناب آقای دکتر‌ محمدعلی رمضانی دستک به مردم‌ بزرگوار آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر و خانواده گرامی ایشان، برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت  می‌کنم.
گفتنی است، رمضانی به دلیل بیماری آنفولانزا و صدمات شیمیایی ریه ناشی از جنگ تحمیلی اخیرا در بیمارستان بستری بوده و سرانجام سحرگاه امروز به دیدار معبود شتافت.
پیام مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج محمدرضا شفیعی نماینده سابق مردم فومن و شفت درمجلس شورای اسلامی
مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج محمدرضا شفیعی نماینده سابق مردم فومن و شفت درمجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
 در پیام  مسرور آمده است:
درگذشت روحانی جلیل القدر و فاضل، حجت الاسلام و المسلمین حاج محمدرضا شفیعی نماینده سابق مردم فومن و شفت درمجلس شورای اسلامی موجب تاثر گردید.
این روحانی وارسته که از شاگردان آیات عظام گلپایگانی، مرعشی نجفی و فاضل لنکرانی بود در دوره های سوم و چهارم مجلس شورای اسلامی نمایندگی مردم شریف فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی را عهده دار بود. او همواره با مردم زیست و برای حل مشکلات آنان از هیچ کوششی فروگذار نکرد.
اینجانب در گذشت این روحانی جلیل القدر را به مردم شریف فومن و شفت و به خاندان مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان، رحمت و مغفرت را برای ایشان و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت  می‌کنم.
گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین حاج محمدرضا شفیعی چند روز پیش به دلیل عارضه قلبی به دیار حق شتافت.