دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت طی پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش ندای گیلان،ناصر حاج محمدی شهردار رشت طی پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

به نام خدا

بسیج مدرسه عشق است

اینک که به برکت رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) چهل سالگی انقلاب را پشت سر گذاشته و در آستانه جشن چهل و یکمین سال پیروزی نور بر ظلمت هستیم همواره در همه عرصه ها حضور فعال و مدبرانه بسیج و بسیجیان را مشاهده می کنیم.

بسیج که تربیت یافته امام راحل(ره) است تاکنون توانسته به مدد اقتدار خود نه تنها قوی ترین ارتش های جهان را از پای درآورد بلکه با تمام نیرو و توان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و… نیز با عملکرد جهادی افتخار بیافریند.

بسیجان جان برکف که امتحان خود را در هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه های نبرد، با بودن کنار مردم پس داده اند در دوران پس از جنگ در عرصه سازندگی و به دنبال آن با حضور فعال در حوادثی همچون سیل، زلزله و بلایای طبیعی به کمک مردم شتافتند و نقشی از خدمت رسانی جهادی را از خود به یادگار گذاشتند و ولایتمداری شان را پس از دوران دفاع مقدس هم به همگان ثابت کردند.

بسیج نمادی از ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت بوده که خدمات آنها نشان دهنده بلوغ فکری، اجتماعی و سیاسی این شجره طیبه است.

با نهایت ادب و احترام به پاس همه جان فشانی ها و خدمات ارزشمند بسیجیان فرا رسیدن “هفته بسیج” را به این دلاور مردان عرصه جهاد و شهادت تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همه بسیجیان پر تلاش دیار میرزا کوچک خان جنگلی آرزوی موفقیت و بهروزی در پاسداری از خط سرخ شهادت و سازندگی میهن اسلامی آرزو می کنم.

ناصر حاج محمدی

شهردار رشت