رییس آموزش و پرورش شهرستان خمام طی پیامی فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر تبریک گفت .

به گزارش ندای گیلان از رشت و به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان خمام فاطمه میرزا نژاد طی پیامی فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر تبریک گفت .

متن پیام به شرح زیر می باشد :

عملیات غرور آفرین بیت المقدس که به آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۶۱ منجر شد را باید قله ظفرمندی و اوج شکوه دوران دفاع مقدس دانست چراکه این مقطع زمانی یادآور رشادت، رادمردی و جانفشانی مردانی است که با سلاح ایمان، عزت و خودباوری در برابر تمامیت خواهی و ستمگری استکبار و مرتجعان منطقه ایستادند و به پیروزی رسیدند.نیروهای ارزشی و ولایی، ایثارگران، پایگاه‌های بسیج، کانون‌های مساجد و اقشار مختلف مردم با مسئولان همراهی لازم را در تمام عرصه‌ها داشتند، این همراهی را در دوران دفاع مقدس و تلاش برای تأمین نیازهای جبهه‌ها نیز شاهد بودیم .

حماسه آزادسازی «خرمشهر» یکی از رویداد‌های مهم تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران است که با مدد الهی و صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به وقوع پیوست که عظمت آن برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ما به یادگار خواهد ماند.آزادی خرمشهر نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه های دفاع از تمامیت ارضی کشور بود. بی شک باورها و نگرشهای اصیل دفاع از حریم ارزشهای ناب این انقلاب را می توان تا ابد برای تمامی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان تفسیر کرد.

اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس و مردم شریف شهرستان خمام تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

فاطمه میرزا نژاد