رئیس آموزش و پرورش شهرستان خمام ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران، پیام تبریکی صادر نمود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،رئیس آموزش و پرورش شهرستان خمام ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران، پیام تبریکی صادر نمود.

متن پیام به شرح ذیل می باشد.

«وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ»

اگر سپاه نبود کشور هم نبود. امام خمینی (ره)

سپاه پاسداران فرزند مبارک انقلاب و زاده تفکرات والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است. سبز پوشانی که در مکتب سرخ حسین(ع) مشق عشق و شهادت آموخته اند و نتیجه سالهای مبارزه و جانفشانی ملت مبارز و سرافراز ایران در دوران رژیم ستم شاهی است. نهاد انقلابی و ارزشی سپاه پاسداران در سالهای پس از انقلاب شکوهمند اسلامی همواره حافظ اسلام و قرآن و کیان جمهوری اسلامی ایران است و با حضور حماسی و قهرمانانه خود در طول ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن در عرصه های مختلف جهادی همواره بازوی توانمند نظام اسلامی و مردم شریف ایران و همه مستضعفان جهان می باشد. بی تردید مبارزه خستگی ناپذیر و دلاورانه فرزندان ایران زمین در سپاه پاسداران علیه استکبار جهانی برگ زرینی در کارنامه پرافتخار فرزندان مکتب امام روح الله است.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه فرهنگیان شهرستان خمام، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به کلیه پاسداران و بسیجیان مومن و انقلابی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و توفیق روزافزون این نهاد انقلابی را ظل توجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج) و رهبر فرزانه انقلاب، از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.
فاطمه میرزانژاد
رئیس آموزش و پرورش شهرستان خمام