دکتر امین آور گزینه استانداری گیلان در پیامی انتصاب دکتر اسدالله عباسی را به عنوان استاندار جدید گیلان تبریک گفت.

به گزارش ندای گیلان از رشت، متن پیام بدین شرح است:

گیلان؛ موقعیتی ممتاز نه فقط از لحاظ اقلیمی و جغرافیایی، بلکه از لحاظ تاریخی و انسانی دارد. هرچه در مدّ نگاه خود به این سرزمین دقت می‌کنیم، نشانه‌های عظمت بیشتری را در آن می‌بینیم. گیلان سرزمینی نابغه‌پرور است. گیلان نشان داد که از اعماق جان به اسلام، قرآن و مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام معتقد است. در ورای برکاتی که خدای متعال به این منطقه داده است، ضعف‌ها و مشکلاتی هم – که عمدتاً ناشی از کم‌کاری و بی‌توجهی است – مشاهده می‌شود. آنچه را که من در دل آرزو می‌کنم، عبارت است از این که مردم و جوانان این استان – به معنای واقعی کلمه – این توانایی را بیابند که از امکانات عظیمی که خدای متعال در این استان قرار داده است، استفاده کنند.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

اللهم صل علی محمد (ص) و آل محمد (ص) و عجل فرجهم؛
برادر ارجمند جناب آقای دکتر اسدالله عباسی
با سلام و احترام؛ انتصاب جنابعالی به عنوان استاندار و نماینده دولت در استان ولایت مدار گیلان را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.
امید است با بهره‌گیری ظرفیت‌های بی‌بدیل استان و نظرات شفاف مردم غیور و خط‌شکن گیلان و با ملاحظه شایستگی‌ها و شاخص‌های گام دوم انقلاب و شعارهای دولت آیت الله رئیسی در جهت حکمرانی مطلوب اسلامی و تحقق دولت مردمی – ایران قوی، زمینه خدمات گسترده‌تر و شایسته‌تر به مردم پرتلاش، فهیم و فرهیخته گیلان – به‌ویژه جوانان – با اولویتِ حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، مقدمات تقویت اعتماد و مشارکت اجتماعی در راستای ارتقای سرمایه‌اجتماعی را فراهم ساخته و در این مسیر همواره موفق و مؤید باشید.
والعاقبه للمتقین: دکتر امین آور