استاندار گیلان با صدور پیامی حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ(ع) شیراز را محکوم کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،متن پیام بدین شرح است:

حادثه‌ تلخ و اسفناک شهادت و زخمی شدن جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع)به دست تروریست های مزدور، پرده جدیدی از رذیلت دشمنان ملت ایران اسلامی را آشکار ساخت و ندای مظلومیت و اقتدار ملت شریف ایران، این بار در حرم مطهر شاهچراغ (ع) طنین انداز شد.
این تروریست‌های کوردل و مزدوران قسی‌القلب که به آسانی به روی شهروندان و زنان و کودکان بیگناه آتش می گشایند، ایادی همان مدعیان دروغگو و منافقند که این روزها با ظاهر آراسته از حقوق بشر دَم می زنند.
جنایت تروریستی شیراز بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن‌ است که به خیال باطل خود گمان می کنند، می توانند ایران اسلامی را ناامن کنند.
 به کوری چشم دشمنان، خون شهیدان مظلوم این جنایت، اتحاد و همبستگی مردم شریف ایران را بیش از پیش مستحکم و روسیاهی و ذلت را نصیب تروریست‌ها و حامیانشان خواهد کرد.
اینجانب بعنوان خدمتگزار مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان گیلان  شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه اخیر را به محضر مقدس حضرت بقیه الله اعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم انقلابی و بصیر کشورعزیزمان بویژه استان فارس و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می کنم و صبر و سکینه‌ الهی را برای آنان و علوّ درجات را برای این شهیدان مسألت می نمایم.
اسدالله عباسی