رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شفت از برگزاری پویش فصل گرم کتاب در شفت خبر داد .

به گزارش ندای گیلان،رقیه آزاد نیا  رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شفت از برگزاری پویش فصل گرم کتاب در  شفت خبر داد و افزود : ویژه برنامه های کتابخوانی ، قصه گویی ، کارگاه سفالگری، کارگاه نقاشی و بازیهای محلی از مهمترین محورهای این برنامه است که  ساعت ۱۸ تا ۲۰ شنبه دوم شهریور ماه در پارک کودک این شهر برگزار می گردد .

 
رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شفت با بیان اینکه در این روز ،عضویت در کانون با ۵۰ درصد تخفیف ، انجام می گیرد اذعان داشت : کودکان و نوجوانان می توانند با ارائه کد ملی و ثبت نام  به مدت یکسال علاوه بر امانت کتاب ، از کارگاه ها و برنامه های مختلف فرهنگی ، ادبی به شکل رایگان بهره ببرند .
 
وی در ادامه گفت :  کانون به عنوان یک سازمان متولی در غنی‌سازی اوقات فراغت، وظیفه دارد تا خدمات فرهنگی، هنری و ادبی خود را در ایام فراغت کودکان و نوجوانان عرضه کن و بر همین اساس، پویش «فصلِ گرم کتاب»، با محور‌های ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، معرفی خدمات کانون به گروه مخاطبان کودک و نوجوان و جذب اعضا در تابستان سال ۹۸ برگزار می‌شود.
 
گزارش تصویری مراسم سالگشت تدفین دوشهید گمنام ویادواره ۹شهید والامقام شهر تاریخی ماسوله؛
 
به گزارش خبرنگار ندای گیلان درفومن پنجشنبه همراه بافریضه مغرب وعشا مراسم سالگشت تدفین دوشهید گمنام و یادواره ۹ شهید والامقام شهر تاریخی ماسوله در مزارشهدای گمنام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی اراکی و مداحی حاج حسین زمردی برگزار شد.