رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه پویش «خبر خوب از عید تا عید» در استان برگزار می شود، گفت: رویکرد این پویش رسانه‌ای امید آفرینی است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سرهنگ مهدی پارسا صبح شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن اظهار کرد: بی‌تردید عید نوروز امسال که مصادف است با ماه بهار قرآن مجالی دوباره برای حرکتی اندیشمندانه و امیدبخش برای گام گذاشتن در مسیر تحقق اهداف فردی، اجتماعی، معنوی و اقدامات تحول آفرین در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

وی به نقش اصحاب رسانه در آگاهی بخشی و هدایت افکار عمومی به مقابله با جریان تحریف دشمن در جنگ شناختی و ترکیبی اشاره کرد و افزود: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در سخنان نوروزی ایشان در حرم ثامن‌الحجج علی‌بن موسی‌الرضا (ع) خبرنگاران و اصحاب فرهیخته رسانه با بهره‌گیری از خلاقیت حرفه‌ای و رسانه‌ای با گام گذاشتن در مسیر روشنگری و آگاهی بخشی، با انتشار اخبار صحیح و «خبر خوب» امید آفرینی را در جامعه گسترش می‌دهند.

دشمن در جنگ رسانه‌ای درصدد تخریب رسانه‌های داخلی است

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر اینکه دشمن از امیدواری و خوشحالی مردم ایران اسلامی خشمگین می‌شود، گفت: اصحاب محترم رسانه بنابر رسالت ذاتی خبری خود امید را در جامعه گسترش داده و با انتشار اخبار صحیح و بیان ضعف‌های جامعه همراه با راهکار نقشه‌های شوم دشمن مبنی بر یاس و ناامیدی ملت ایران اسلامی را به کابوسی ابدی تبدیل خواهند کرد.

پارسا با تاکید بر اینکه دشمن در جنگ رسانه‌ای درصدد تخریب رسانه‌های داخلی بوده تا مرجعیت رسانه‌های داخلی در اذهان مردم از بین برود، افزود: تاکید رهبری مبنی بر آگاه سازی، بیان حقایق و جهاد تبیین نشان از اهمیت فعالیت مدام رسانه‌ای است، از این رو، خبرنگاران در این مسئله پیشتاز بوده و با قوت و قدرت مضاعف در صدد تحول خواهی ایران اسلامی خواهند بود.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی مبنی بر امید آفرینی و تحول خواهی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان نوروزی خود توصیه کردند که همه کسانی که توانایی سخن گفتن با مردم را داشته و رسانه در اختیار دارند امید آفرینی کنند چرا که دشمن سعی می‌کند جوان‌های ما را ناامید کند لذا همه موظف به امیدآفرینی هستند.

امیدآفرینی به معنای خود فریبی نیست

پارسا با بیان اینکه همانگونه که رهبری فرمودند امیدآفرینی به معنای خود فریبی نیست، بلکه بیان امید رمز پیشرفت است، گفت: سازمان بسیج رسانه استان گیلان از عید نوروز تا پایان عید فطر پویش «خبر خوب از عید تا عید» را برگزار می‌کند تا اصحاب رسانه با تولید اخبار خوب و امید آفرین استان گیلان در قالب‌های مصاحبه، خبر، یادداشت، گزارش در این پویش رسانه‌ای شرکت کنند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه می‌توانند اخبار پیشرفت‌ها و تحقق مطالبات مردمی استان گیلان را روایت کرده و برای شرکت در این پویش ارسال کنند، افزود: خبرنگاران و فعالین فضای مجازی می‌توانند لینک اخبار خود را به شماره مجازی ۰۹۹۶۰۴۳۰۸۴۸ ارسال و در این پویش رسانه‌ای شرکت کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر اینکه پس از دریافت اخبار و داوری آثار ارسال شده، برگزیدگان معرفی و تجلیل خواهند شد، گفت: رویکرد این پویش رسانه‌ای «امید آفرینی و تحول خواهی است» چرا که امید، منشأ همه حرکت‌ها و پیشرفت‌ها است.