صد و سیزدهمین جلسه شورای شهر رشت امروز در صحن این شورا برگزار می شود.

به گزارش نداي گيلان: صد و سیزدهمین جلسه شورای شهر رشت امروز در صحن این شورا برگزار می شود.

در این جلسه اعضای ناظر انتخابات اعضای شورای سرمایه گذاری تعیین و پرداخت صدمیلیون تومان پرداخت شده به تیم سپیدرود رشت تصویب شد.

* جلسه شورای شهر رشت بدون حضور فرانک پیشگر و رضا رسولی با تلاوتی آیاتی از قران مجید شروع شد.

* این بار خود اعضای شورا سرود ملی را خواندند.

*حاجی پور: از شهردار می خواهیم هر دوهفته یک بار جهت گزارش به شورا بیایند./ شهردار کی می خواهد ثبات مدیریتی داشته باشد/ متاسفم که کار اصلیش عزل و نصب مدیران است./ ما تذکر می دهیم از بیستم مهر دیگر نباید هیچ پرداختی انجام شود، پول ها جمع آوری بشود تا حقوق ها را ۲۷ و یا ۲۸ مهر بدهیم./ شهردار موظف است ، وقتی عزل و نصب می کند به ما خبر بدهد.

پیشگر و رسولی هم با تاخیر وارد صحن شدند.

*حاجی پور: در آستانه روز عصای سفید هستیم، افراد نابینا جزوء جامعه ما هستند، باید چراغ های مربوط به نابینایان عزیز داشته باشیم/ پارک ورزش برای نابینایان انجام دهیم/

*رفیعی نوده: این را بگویم شهردار در مراسم معارفه اعضای جدید گفته عزل و نصب ها محرمانه است.

*شیرزاد ناطق دوم: از ستاد بحران و مسئولین مربوطه می خواهم که جمع آوری آب های سطحی را سریعتر بهبود ببخشند. پارسال مقداری از آن انجام شد، اما کافی نیست تا رضایت شهروندان را داشته باشیم/ به چه علتی ۵۰ میلیارد تومان  به آب منطقه ای داده شده است/مدیریت این ۵۰ میلیارد را کی انجام می دهد؟/ از شهردار و معاونت خدمات شهری که بازارچه ها را ساماندهی کردند، برای این که مدیریت جهادی انجام بدهند بسیار تشکر دارم.

* به مناسبت تکریم بازنشستگان ، دو تن از پیشکسوتان بازنشسته به شورا دعوت شدند و از آن ها تقدیر می شود.

* محمود باقری ناطق بعدی از خاطرات خودش با شهید همدانی می گوید./ اینجا دادگاه نیست / آقای رجبی می پرسد خلیلی را کی آورد؟/ من به خاطر ماه محرم دیگر حرفی نم زنم/ تنها از شهردار می خواهم مشکلاتی که دارند را بررسی کنند/ ان شاالله ما سال سوم شورا را پررنگ تر برگزار کنیم/ دیشب در جلسه ای فهمیدم آب منطقه ای و آب فاضلاب دعوای ۵۰ میلیارد تومان دارند.

* برای انتخابات هیات عالی سرمایه گذاری ۴ نفر باید کاندیدا شوند که رفیعی نوده ۴ نفر را تعیین کرده است که اعضای شورا مخالف این کاندیداها هستند.

*محمود باقری، عباس صابر، امیرحسین علوی، مجید رجبی کاندید شدند.

* باقری و صابر ۱۵ رای ،علوی و رجبی هرکدام ۱۳ رای

* لایحه پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان به تیم فوتبال سپیدرود در شورا قرار و تصویب شد.

* عباس صابر به این که این پول قبلا پرداخت شده و اکنون در حال بررسی است اعتراض کرد.

جلسه به اتمام رسید. جلسه بعدی شورا روز سه شنبه ساعت ۵:۳۰ دقیقه