در جریان بارش شدید باران و سیلاب یک دستگاه پل روستایی در روستای کلفت شهرستان فومن به‌طور کامل تخریب شد

به گزارش ندای گیلان،محمدرضا نازک‌کار در گفت‌و‌گویی، با اشاره به بارش شدید باران در عمده مناطق استان گیلان اظهار داشت: بارش شدید باران در اکثر شهرستان‌های استان گیلان موجب جاری شدن سیلاب و گرفتگی انهار شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان خاطرنشان کرد: با همکاری و حضور گسترده و به‌موقع نیروهای راهداری و با استفاده از ماشین‌آلات سنگین راهداری، کلیه مسیرها، آب‌روها و پل‌های مسدود در شهرستان‌های استان گیلان بازگشایی شد.

نازک‌کار با تاکید بر اینکه اقدامات سریع و به‌موقع نیروهای راهداری موجب شد تا از خسارات جدی پل‌ها در سطح استان جلوگیری شود افزود: در حال حاضر تردد در عمده پل‌های شهری و روستایی استان گیلان جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با ا‌شاره به اینکه در جریان بارش شدید باران و سیلاب یک دستگاه پل روستایی در روستای کلفت شهرستان فومن به‌طور کامل تخریب شد اظهار داشت: پل مذکور با بررسی و برآورد هزینه، نیازمند نوسازی است.

نازک‌کار با اشاره به اینکه نیروهای راهداری همچنان در مناطق آسیب دیده در حال عملیات بازگشایی انهار و آب‌رو‌ها شهرستان‌های سیل‌زده هستند تصریح کرد: شهرستان‌های فومن، لاهیجان، لنگرود و رودسر بیشترین حجم سیلاب و آبگرفتگی را در استان گیلان داشتند.

پیش از این بر اثر بارش های گذشته این پل دچار شکستگی شده بود و عدم ترمیم پل و لایروبی رودخانه موجب ورود فشار سنگین بر پایه پل و تخریب آن شد.

 

تسنیم