جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت ۲ دندانپزشکی غیرمجاز در شهرستان رشت خبر داد و افزود: در این رابطه متصدیان ۴۱ و ۵۱ این واحدها با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت ۲ دندانپزشکی غیرمجاز در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم و استمرار و ادامه فعالیت‌های پلیس در راستای حفظ امنیت و سلامتی مردم تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان با انجام تحقیقات از فعالیت غیرمجاز ۲ دندانپزشکی در منطقه شهید بهشتی شهر رشت مطلع شده و به همراه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی به آدرس مکان‌های مورد نظر اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت این مؤسسات غیرقانونی که اقدام به دخالت در امور پزشکی داشتند، خبر داد و بیان داشت: در این رابطه متصدیان ۴۱ و ۵۱ این واحدها با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه پلیس با افراد سودجو که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد قاطعانه می‌کند از شهروندان خواست برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.