معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی نشستی با روسای بیمارستان های استان، پزشکان شاغل در بیمارستان های گیلان را مکلف به اجرای کامل نظام ارجاع الکترونیک کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، اسماعیل نورصالحی –  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به فرایند نظام ارجاع الکترونیک،  پزشکان شاغل در بیمارستان های استان  را مکلف به اجرای کامل نظام ارجاع الکترونیک کرد. وی در ادامه از اجرای پروژه نظام ارجاع الکترونیک در شهرستان هایی از گیلان که تا کنون موفق به انجام آن نشده اند، خبر داد .


در ادامه عبدالحسین امامی-  مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز فرایند نظام الکترونیک را به عنوان یکی از شاخص های کلیدی  در راستای تصمیم گیری های مدیریتی در  دانشگاه ذکر کرد و به اشتراک گذاری تجربیات همه مسوولان را در جهت پیشبرد فرایند مذکور خواستار شد. وی تصریح کرد:  با توجه به موقعیت جغرافیایی استان، انتظار می رود که در بحث نظام ارجاع الکترونیک، دانشگاه علوم پزشکی گیلان سرآمد باشد.

فردین مهرابیان – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز ضمن تقدیر از برگزاری جلسه توجیهی فرایند نظام ارجاع، توجه بیش از پیش  مسوولان، در حوزه بهداشت را خواستار شد .

در ادامه  حمید خردادی- مدیریت آمار و فناوری دانشگاه  نیز ضمن معرفی سامانه نظام ارجاع الکترونیک سلامت، هدف از اجرای این فرایند را دسترسی آسان مردم به مجموعه خدمات بهداشتی، تشخیصی و درمانی با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت بیان کرد . وی در ادامه ضمن تشریح  سطوح سه گانه خدمات سلامت، گزارشی از وضعیت استقرار سامانه نوبت دهی و نظام ارجاع الکترونیک را ارایه کرد.

بیان مسایل و چالش های پیش رو  از سوی حاضران، پایان بخش جلسه بود.

گفتنی است در راستای توسعه پرونده الکترونیک سلامت : نشستی با حضور معاونان درمان، بهداشتی ، مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، مدیران شبکه و روسای بیمارستان های آستارا، رودسر، فومن، سیاهکل، املش و رودبار با محوریت نظام ارجاع الکترونیک در سالن اجلاس دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.