ندای گیلان:محمد مهدی زاهدی در مورد پرونده ۳۲ میلیاردی صندوق رفاه دانشجویی گفت: روز گذشته در کمیسیون آموزش از مسئولان فعلی و سابق صندوق رفاه دعوت بعمل آمد و استدلال‌های دو طرف در مورد پرونده یادشده به استماع نمایندگان کمیسیون رسید. این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: براساس گفته‌های مسئولان سابق صندوق رفاه […]

ندای گیلان:محمد مهدی زاهدی در مورد پرونده ۳۲ میلیاردی صندوق رفاه دانشجویی گفت: روز گذشته در کمیسیون آموزش از مسئولان فعلی و سابق صندوق رفاه دعوت بعمل آمد و استدلال‌های دو طرف در مورد پرونده یادشده به استماع نمایندگان کمیسیون رسید.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: براساس گفته‌های مسئولان سابق صندوق رفاه این سازمان با مجوز هیات امنا اقدام به سرمایه‌گذاری برای افزایش سرمایه صندوق در سه شرکت کرده است که این اقدام نیز  با توجه به اساسنامه صندوق رفاه انجام شده است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مقابل ریاست فعلی صندوق رفاه و وکیل وی معتقدند که سه شرکتی که صندوق رفاه با آن‌ها برای افزایش سرمایه خود قرارداد بسته است، اقدام به تعریف پروژه‌های صوری برای عقد قرار داد با صندوق رفاه کرده است و این پروژه‌ها تماما به صورت صوری بوده است.

زاهدی با بیان اینکه با توجه به صحبت‌های دو طرف ماجرا، پرونده برای بررسی به حوزه قضاییه ارجاع شده است، افزود: قرار شد؛ مستندات هر دو طرف در مورد اظهاراتشان به کمیسیون ارائه شود و براساس این مستندات و استعلام‌های انجام شده از قوه قضاییه، کمیسیون گزارش منصفانه‌ای را تدوین و به مجلس ارائه دهد.

وی با تاکید بر اینکه از قوه قضاییه خواستاریم به صورت دقیق موضوع را پیگیری و در این میان نام هر کسی را که تخلف کرده، اعلام کند، البته اگر صندوق رفاه نیز جرمی مرتکب نشده، این موضوع را عنوان کند.