بر اساس گفته‌های شاهدان، این کودک مورد شکنجه و بدرفتاری‌های پدرش قرار داشت به گونه‌ای که پدر وی به جای استفاده از مواد شوینده او را با سموم کشاورزی موجود در مزرعه حمام می‌کرد

به گزارش ندای گیلان،مرد روستایی که بعد از طلاق دادن همسرش پسر7 ساله خود را به یک مزرعه برده و در شرایط بدی از وی نگهداری می‌کرد با شکایت همسایه‌ها از سوی پلیس دستگیر شد.
این حادثه در یکی از شالیزارهای شهرستان خمام استان گیلان اتفاق افتاد.ماجرا از این قرار بود که پس از جدایی والدین این کودک، سرپرستی وی به پدرش رسید اما مرد سنگدل پسر کوچولو را با خود به زمین‌های شالیزار اطراف روستا برد و در یک چادر بدون هیچ امکاناتی نگهداری کرد.
پس‌از حدود یک هفته از این ماجرا برخی از مردم محلی با دیدن وضعیت نامناسب زندگی این پدر و پسر موضوع را به اورژانس اجتماعی و نیروی انتظامی گزارش دادند.
بر اساس گفته‌های شاهدان، این کودک مورد شکنجه و بدرفتاری‌های پدرش قرار داشت به گونه‌ای که پدر وی به جای استفاده از مواد شوینده او را با سموم کشاورزی موجود در مزرعه حمام می‌کرد. روستاییان با دیدن پسر کوچولو در حالی که لباس بر تن نداشت و از ترس و اضطراب به خود می‌لرزید موضوع را به امدادگران اورژانس اجتماعی گزارش کردند و آنها نیز بلافاصله در محل حاضر شدند اما مرد جوان با دیدن نیروهای اورژانس با چاقو و چکش آنها را تهدید کرد و همه را از آنجا فراری داد.
یکی از اهالی روستا با مشاهده این صحنه به کلانتری منطقه رفت و از مأموران پلیس خواست تا به موضوع رسیدگی کنند. در نهایت نیز با پیگیری‌های نیروی انتظامی و قاضی کشیک دادسرا پدر کودک آزار به کلانتری منتقل شد و کودک نیز با هماهنگی‌های قضایی به مادرش تحویل داده شد و نگهداری وی تا صدور رأی نهایی دادگاه به مادر واگذار شده است.بر اساس تحقیقات انجام شده، پدر این کودک برای انجام آزمایش‌های روانی به یکی از بیمارستان‌های تشخیص اختلالات روانی انتقال داده شد.

  • نویسنده : حسین خانی