حجت نظری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال عضو شورای شهر تهران چند روز پیش و پس از مثبت شدن تست چند بازیکن و همراه تیم استقلال به کرونا مصاحبه ای انتقادی علیه سازمان لیگ و نهادهای مرتبط با برگزاری مسابقات لیگ برتر داشت که حالا پرسپولیسی ها را برآشفته است.

به گزارش ندای گیلان،حجت نظری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال عضو شورای شهر تهران چند روز پیش و پس از مثبت شدن تست چند بازیکن و همراه تیم استقلال به کرونا مصاحبه ای انتقادی علیه سازمان لیگ و نهادهای مرتبط با برگزاری مسابقات لیگ برتر داشت و گفته بود:

 

«اگر اصراری هست که قهرمان این فصل حتما معلوم شود و جام به تیم مدنظر برخی افراد داده شود، می‌توانند از منیریه تهیه کنند و بیش از این با جان جوانان کشور بازی نکنند. من هم حاضرم هزینه‌اش را پرداخت کنم و خودم با اسنپ به آن باشگاه ارسال کنم. »

 

این اظهارنظر جنجالی واکنش های مختلفی در پی داشت و با وجود استقبال هواداران استقلال از صحبت های عضو هیات مدیره باشگاه که آن را در راستای حمایت از منافع باشگاه و هواداران تفسیر و تعبیر کردند، پرسپولیسی ها شدیدا به اظهارات نظری موضع گرفتند و در فضای مجازی کار بالا گرفت. البته واکنش پرسپولیسی ها فقط ناسزا و بد و بیراه گفتن نبود و برخی کانال و پیج های هواداری از هواداران پرسپولیس خواستند علیه عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به اتهام هتک حرمت شکایت کنند. آنها با ذکر این که همه هواداران می توانند از طریق دفاتر خدمات قضایی از حجت نظری به اتهام هتک حرمت شکایت کنند و دادسرای کارکنان دولت هم مکلف به رسیدگی است و هزینه ای هم ندارد در نظر داشتند کمپینی برای محکومیت عضو شورای شهر تهران به راه بیاندازند. از این رو در چند روز گذشته به تشویق و ترغیب هواداران برای اعلام شکایت از حجت نظری پرداخته اند چرا که معتقدند هر چه تعداد شکایات بیشتر باشد بهتر است و با محکومیت عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، از وی در شورای شهر تهران هم سلب صلاحیت می شود. اینکه این فراخوان و کمپین به چه سرانجامی برسد مشخص نیست اما این وضعیت نشان دهنده انحراف در مسئله هواداری و دور شدن از ذات هواداری فوتبال و ورزش است. البته که اظهارنظر عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هم احساسی و هیجانی بوده اما او اسمی از تیمی نبرده است و این حجم از بد اخلاقی و تشکیل کمپین برای دادگاهی کردن یک چهره حقوقی باشگاه ورزشی در جای خود جای تعجب و تامل دارد.