معاون شهردار رشت گفت:ماهیانه از حقوق پرسنل شهرداری رشت کسورات بیمه ای برداشت می شود اما با این بهانه که شهرداری به بیمه آسیا بدهی میلیاردی دارد در بحث بیمه تکمیلی با مشکلات فراوانی مواجه هستیم.
به گزارش ندای گیلان،معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری رشت در جلسه کمیسیون بهداشت شورا با اشاره به اینکه مطالبات بیمه ای پرسنل شهرداری رشت از سال ۹۷ تا کنون پرداخت نشده است اظهار کرد: متاسفانه نوع خدمات دهی در بیمه تکمیلی توسط شرکت بیمه آسیا موجب گلایه تمامی پرسنل تحت پوشش این بیمه در شهرداری رشت است.
شهرام مومنی با بیان اینکه طی ماه های اخیر افراد فراوانی بابت بهره مندی از خدمات بیمه حریق به آتش نشانی رشت مراجعه کرده اند افزود: متاسفانه این افراد پس از بازگشت از بیمه اعلام کردند که حق بیمه به آنان پرداخت نمی شود.
وی با تاکید بر اینکه پرسنل آتش نشانی شهرداری رشت بابت مراجعه و بستری شدن خود و خانواده هایشان در بیمارستان ها با مشکلات فراوانی مواجه هستند گفت: متاسفانه پرسنل آتش نشانی شهرداری رشت در صدور معرفی نامه جهت بهره مندی از خدمات درمانی بستری در بیمارستان ها با مشکلات فراوانی مواجه هستند.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شهرداری رشت یک دستگاه خدمات رسان است اظهار کرد: با توجه به مشاغل سختی که در مجموعه شهرداری رشت تعریف می شود انتظار می رود پرسنل این مجموعه به لحاظ درمان تحت فشار نباشند.
محمد رضا علیزاده با بیان اینکه حق بیمه تکمیلی پرسنلی شهرداری رشت ماهیانه از حقوقشان کسر می شود افزود: ماهیانه از حقوق پرسنل شهرداری رشت کسورات بیمه ای برداشت می شود اما با این بهانه که شهرداری به بیمه آسیا بدهی میلیاردی دارد در بحث بیمه تکمیلی با مشکلات فراوانی مواجه هستیم.