اقدام جعفرزاده نماینده رشت در مجلس که به صراحت و به طور مستمر برای احقاق حقوق مردم تلاش و اهتمام می‌کنند و درباره فسادهای کهکشانی صورت گرفته در دولت‌های نهم و دهم سکوت نکرده و در واقع طنین و پژواک صدای ملت ایران را با شهامت پیگیری می‌کنند، شایسته قدردانی فراوان است

به گزارش ندای گیلان،در ادامه حمایتهای احزاب و  جریان‌های سیاسی از جعفرزاده روسای ستادهای دکتر روحانی در گیلان به حمایت از وی اقدام به صدور بیانیه‌ای کردند.

متن این بیانیه که به دفتر ندای گیلان در رشت ارسال شده است بدین شرح است:

بخشی از رسالت نمایندگی صیانت از منافع ملی و حفاظت از بیت المال است. پرسش‌گری، جستجوگری، تحقیق و تفحص در ذات نمایندگان آزاد است. قاعده تجاهل برای نمایندگان سم است. نماینده باید واقعیت‌ها و حقیقیت‌ها را آشکار کند. چشم بستگی و هوش بستگی رخدادها و رویدادهای تلخ و شیرین آفت نمایندگی است. تعامل و همراهی با کذب، دروغ و فساد، خیانت به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خیانت به ملت است. همه نمایندگان باید در پاسداشت این امانت بزرگ که مردم به آنان تفویض کرده‌اند شجاعانه و عالمانه در برابربی قانونی‌ها، تبعیض‌ها، بی‌عدالتی‌ها، ویژه خواری‌ها و رانت خواری‌ها و… ایستادگی کنند.

اقدام جعفرزاده نماینده رشت در مجلس که به صراحت و به طور مستمر برای احقاق حقوق مردم تلاش و اهتمام می‌کنند و درباره فسادهای کهکشانی صورت گرفته در دولت‌های نهم و دهم سکوت نکرده و در واقع طنین و پژواک صدای ملت ایران را  با شهامت پیگیری می‌کنند، شایسته قدردانی فراوان است. ما ضمن حمایت از این حرکت ماندگار، در استمرار این راه سترگ که انتظار به حق ملت ایران است درخواست داریم قوه‌ قضاییه با شتاب بیشتر به پرونده‌های مفتوح این آقایان رسیدگی کند و همه نمایندگان مجلس به ویژه مجمع نمایندگان استان گیلان و رسانه‌های دلسوز، آزاد و حق‌طلب نیز از این اقدام تاریخی و مانا حمایت کنند.