ه گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، ذبیح‌الله نیکفر ظهر امروز در جلسه شورای کشاورزی گیلان با قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران صنعت چای کشور اظهار کرد: در سال‌های اخیر صنعت چای در حال برخاستن و خیزش است و از تلاش مسؤولان به‌ ویژه محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قدردانی می‌کنیم. وی ادامه داد: امیدواریم […]

ه گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، ذبیح‌الله نیکفر ظهر امروز در جلسه شورای کشاورزی گیلان با قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران صنعت چای کشور اظهار کرد: در سال‌های اخیر صنعت چای در حال برخاستن و خیزش است و از تلاش مسؤولان به‌ ویژه محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قدردانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم شاهد بهبود بیشتر وضعیت صنعت چای در کشور باشیم، زیرا محصول چای افتخار گیلان به‌ ویژه لاهیجان است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه چایکاران نباید دغدغه دریافت مطالبات خود را داشته باشند، تصریح کرد: مصرانه از دولت می‌خواهیم پرداخت خرید تضمینی برگ سبز چای به‌روزرسانی شود.

نیکفر تصریح کرد: اگر زمانی در پرداخت نرخ تضمینی برگ سبز چای وقفه‌ای ایجاد شد نباید بعضی از افراد از آن سوء‌استفاده کنند.

*خط‌کشی بین مخالفان و موافقان دولت معنا ندارد

وی در ادامه با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی نباید افراد را وابسته به جناح خاصی دانست، گفت: دولت در نظام جمهوری اسلامی برخاسته از ملت است و خط‌کشی بین مخالفان و موافقان آن معنا ندارد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی بر حمایت از نظام اسلامی تأکید کرد و گفت: قوای مجریه، مقننه و قضائیه باید با همدیگر حرکت کنند و ملت زیر پرچم ولایت در کنار قوای سه‌گانه باشد.

نیکفر با اشاره به اینکه خط‌کشی بین افراد خدمت به دولت و نظام نیست، خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد از خط قرمزها عبور کند جلوی او می‌ایستیم.

وی به دریافت حقوق‌های نجومی توسط برخی از افراد اشاره کرد و یادآور شد: حقوق‌های نجومی ربطی به این دولت و دولت‌های گذشته ندارد، بلکه هر فردی که به مملکت خیانت کرده و از بیت‌المال مازاد حق، لیاقت و کفایت خود برداشته باید مجازات شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه از لیست ناامید وارد مجلس شدیم، اما با نمایندگان لیست امید مشکلی نداریم و همراه با آنها امیدوار به توسعه پایدار کشور هستیم.

نیکفر عزت نظام اسلامی را مهم دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی این دولت یا آن دولت نمی‌شناسد، بلکه ملت ایران را به همراه انقلاب اسلامی به عنوان دشمن استکبار می‌شناسد و در این راستا در حال دفاع فرهنگی، دیپلماسی و … از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم.