دکتر سالاری با بیان این مطلب که پرداخت مطالبات به حق پزشکان خانواده باید در اولویت قرار بگیرد گفت: نحوه پرداخت مطالبات پزشکان خانواده باید مشخص شود.

به گزارش ندای گیلان،دکتر ارسلان سالاری- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان،  در جمع پزشکان خانواده، با بیان این مطلب که پرداخت مطالبات به حق پزشکان خانواده باید در اولویت قرار بگیرد، اظهار داشت: نحوه پرداخت مطالبات پزشکان خانواده باید مشخص شود و در صورت اعمال ضریب حضور، نحوه تخصیص ها باید روشن باشد.
دکتر سالاری با اذعان بر این مطلب که بهبود شاخص های بهداشت و سلامت جامعه نیازمند مشارکت پزشکان خانواده است، تصریح کرد: جزییات پرداخت حقوق پزشکان خانواده، از ابتدای سال و پیش از انعقاد قرارداد باید تبیین می شد تا این قشر از بدنه بهداشت و درمان جامعه، بر اساس آن تصمیم گیری کنند.
این مقام مسوول، تاکید کرد: باید همه تلاش خود را به کار بندیم تا دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بقیه دانشگاه ها عقب نباشد. در این خصوص، همه  مدیران باید برای یکسان سازی و احقاق مطالبات به حق کارکنان، تلاش کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین  در جمع تعدادی از نمایندگان شورای صنفی دانشجویی دانشگاه، ضمن بررسی وضعیت موجود صنفی رفاهی دانشجویان،  راه برون رفت از وضعیت موجود را همدلی و همراهی تمامی دانشجویان با مسوولان دانشگاه دانست.

وی ادامه داد: خرسند هستم که تعدادی از دانشجویان به عنوان نماینده سایر دانشجویان پیگیر خواسته های به حق صنفی و رفاهی این عزیزان هستند و بر خود وظیفه می دانم که در حل این مشکلات کوشا باشم.

دکتر سالاری اضافه کرد: من خودم را از دانشجویان جدا نمی بینم زیرا در سال های نه چندان دور پشت همین میزها و در همین خوابگاهی که شما امروز سکونت دارید، زندگی دانشجویی داشته ام و  در این راستا با دغدغه‌ها و مشکلات شما دانشجویان آشنا هستم.

وی تاکید کرد: مشکلات صنفی و رفاهی دانشجویان در خوابگاه ها، فضاهای آموزشی و در مراکز درمانی باید به صورت دقیق مشخص  و مستندات لازم تهیه شود، تا بتوانیم مسوولان را از مشکلات موجود مطلع و بودجه لازم برای رفع این مشکلات اخذ شود.

دکتر سالاری خاطرنشان کرد: دانشگاه متعلق به همه ماست و همه باید برای بهبود آن به هم کمک کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان سخنان خود از نمایندگان شورای صنفی دانشجویان خواست تا به صورت منظم برای برطرف نمودن مشکلات دانشجویان، ضمن برگزاری جلسات مستمر با مسوولان ارتباط داشته باشند.