عضو شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه شهرداری رشت از زمان شورای سوم تا شورای پنجم برای راه اندازی تالار مرکزی رشت مشارکت ویژه ای داشت تصریح کرد: سهم شهرداری رشت از تالار مرکزی رشت مشخص شود.
به گزارش ندای گیلان،؛اسماعیل حاجی پور رئیس شورای اسلامی رشت در جلسه کمیسیون فرهنگی شورا اظهار داشت: باتوجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم مطالبات اشخاص و پیمانکاران در دستور کار قرار گیرد.
وی خواستار برگزاری جلسات درآمد شهرداری به صورت مستمر و روزانه در ایام پایانی سال شد.
رئیس شورای اسلامی رشت در ادامه از کلنگ زنی پل روگذر میدان نیروی دریایی در ایام الله دهه فجر خبر داد.
حاجی پور با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: طی مکاتبه ای به شهردار رشت مقرر شد تمهیدات بهداشتی لازم برای سلامت کارکنان و شهروندان در مناطق و سازمان های شهرداری انجام شود.
همچنین محمد حسن عاقل منش عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت در این جلسه با اشاره به اینکه بررسی بودجه مروری به عملکرد گذشته است اظهار کرد: با بررسی بودجه می توان نقاظ ضعف و قوت سال های قبل را آموخت و در راستای رفع نواقص آن اقدام کرد.
وی تصریح کرد: بارها گفته ایم رشت شهر اولین ها است و مسئولیت ما است عناوین و برندهای رشت را برای نسل های آینده حفظ کنیم.
عاقل منش با تاکید بر اینکه تعاملات شهرداری باید با سایر نهادها و دستگاه های اجرایی دوطرفه باشد مطرح کرد: تفاهم نامه های منعقد شده از سوی شهرداری با سایر نهادها نباید یک طرفه از سوی شهرداری باشد.
عضو شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه شهرداری رشت از زمان شورای سوم تا شورای پنجم برای راه اندازی تالار مرکزی رشت مشارکت ویژه ای داشت تصریح کرد: سهم شهرداری رشت از تالار مرکزی رشت مشخص شود.
عاقل منش با اشاره به انتقال ساختمان سازمان فرهنگی،ورزشی شهرداری بیان کرد: نباید در صورت جابه جایی سازمان ها به ساختمان های شهرداری بی توجهی شود.
محمد حسن علیپور عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت در این جلسه به پرداخت دیون و بدهی پیمانکاران شهرداری تاکید کرد و افزود: مدیران شهرداری در روزهای پایانی سال باید جهادی کار کنند.
میمنت سیاوش مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری رشت نیز در این جلسه پروژه های تعریف شده در بودجه سال آینده شهرداری را ۲۶۳ پروژه عنوان کرد و افزود: ۹۳ درصد پروژه ها نیمه تمام و مستمر و ۷ درصد پروژه ها جدید است.