جانبازی رودسری:پرداخت مالیات باعث رشد و پیشرفت کشور می شود و بسیاری از پروژه های ما از محل درآمدهای مالیاتی اجرائی می شود

به گزارش ندای گیلان،فرماندار رودسر در دیدار با مسئولین مالیاتی شهرستان رودسر گفت: پرداخت مالیات باعث رشد ، توسعه و پیشرفت کشور می شود و با توجه به فرامین رهبر انقلاب در خصوص نامگذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل باید سعی و تلاش نمائیم تا همه کارها در مسیر اقتصاد مقاومتی انجام شود.

امیرجانبازی رودسری افزود:  اقتصاد مقاومتی،اقتصادی است مبتنی بر داشته ها و امکانات داخل کشور برای مقابله با فشارها و تحریم هایی که ممکن است کشور ما را تهدید نماید .

وی  در ادامه سخنان خود به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان اشاره نمود و تصریح کرد : شهرستان رودسر با داشتن کوه ، جنگل و دریا از ظرفیت بالایی در بحث گردشگری برخوردار است و باید سعی نمائیم تا از این مواهب طبیعی برای توسعه و پیشرفت شهرستان حداکثر استفاده را ببریم .

فرماندار رودسر تصریح کرد : سرمایه انسانی و نیروی انسانی سالم و متعهد و پایبند به نظام یکی از داشته های ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور می باشد و باید از افراد و نیروهای پاک دست و کار آمد به نحو احسن به ویژه در جاهایی که به طور مستقیم با مردم سر و کار دارند استفاده نمود .

جانبازی رودسری  به نقش مالیات در توسعه و پیشرفت کشور اشاره نمود و گفت : پرداخت مالیات باعث رشد و پیشرفت کشور می شود و بسیاری از پروژه های ما از محل درآمدهای مالیاتی اجرائی می شود و به عنوان مثال می توان به تخصیص بخشی از مالیات ارزش افزوده در جهت اجرائی نمودن پروژه های روستاهای فاقد دهیاری اشاره نمود .

فرماندار شهرستان رودسر خاطر نشان کرد : اساساً پرداخت مالیات را می توان به عنوان یک شاخص مهم در جهت توسعه و پیشرفت کشور نام برد و با فرهنگ سازی مناسب به مردم نشان دهیم که با پرداخت مالیات چه کمک شایانی به رشد و توسعه کشور می کنند و سعی نمائیم با برنامه ریزی درست فرهنگ پرداخت مالیات را بین مردم نهادینه کنیم