فرماندار رشت گفت: ۱۱۳ طرح بوم گردی نیز مصوب شده است که ۹۰ مورد آنها موافقت اصولی دریافت کرده اند و به ۶۰ مورد از آنها تسهیلات پرداخت شد اما فقط ۲طرح به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت،جلسه شورای اداری این شهرستان عصر امروز در سالن فرمانداری رشت برگزار شد.

میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان رشت در این جلسه اظهار داشت: سال ۹۷ با تمام مشکلات و فراز و نشیب ها گذشت در صورتی که دشمنان برای ملت توطئه های زیادی را برنامه ریزی کرده بودند که ملت درمقابل نظام بایستند ولی ملت با مقاومت و ایثار در کنار نظام ایستادند.

وی با اشاره به برگزاری ۳۳ جلسه کارگروه اشتغال در سال گذشته اظهار داشت: دستاوردهای این جلسات اعطای ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات روستایی با ایجاد فرصت شغلی برای ۷۵۰ نفر و همچنین پرداخت ۳۶ میلیارد تومان در بخش فراگیر با ایجاد فرصت شغلی برای ۳۶۷ نفر بوده است.

مومنی زاده در ادامه به ۶۵۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۹۲۰ میلیارد تومان اشاره کرد.

وی همچنین اظهار داشت: ۱۱۳ طرح بوم گردی نیز مصوب شده است که ۹۰ مورد آنها موافقت اصولی دریافت کرده اند و به ۶۰ مورد از آنها تسهیلات پرداخت شد اما فقط ۲طرح به بهره برداری رسید.
فرماندار شهرستان رشت گفت: در جریان سیل سال جاری در کشور ۳۱ میلیون تومان کمک نقدی از ادارت ،۷ کامیون مواد ضروری و۲۳۰ میلیون تومان ازسوی کمیته امداد همچنین ۱۶۵ میلیون تومان کالا از شرکت های شهرک صنعتی به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.