رئیس کمیته امداد املش گفت: در نیم سال نخست امسال 492مددجوی این نهاد در شهرستان از مزایای پرداخت بیش از هفت میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ای برخوردار شدند.

ندای گیلان:علیرضا علی نژاد :460مددجوی تحت پوشش این نهاد انقلابی از آغاز سال جاری تاکنون چهار میلیارد و 690 میلیون ریال تسهیلات بانکی از نوع قرض الحسنه کارگشایی با دو درصد کارمزد از محل صندوق امداد در زمینه اشتغال، ازدواج، مسکن، درمان، حوادث، تحصیل و آموزش دریافت کرده اند.
وی اضافه کرد: همچنین طی این مدت 410 میلیون ریال تسهیلات بانکی از همین محل با دو درصد کارمزد به چهار مددجو در قالب طرح های خودکفائی و اشتغال در زمینه فعالیت های صنعتی و معدنی، کشاورزی و باغداری پرداخت شده است.
علی نژاد بیان کرد: علاوه بر صندوق امداد، دو میلیارد و 622 میلیون ریال از منابع قرض الحسنه بانکی با 4 درصد کارمزد بازپرداخت در قالب خودکفایی و اشتغال به 28 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد شهرستان املش در زمینه خدمات، دامپروری، کشاورزی و باغداری اعطا شده است.
رئیس کمیته امداد املش به تسهیلات بلاعوض در قالب هدیه ازدواج به نوعروسان و نودامادان تحت پوشش این نهاد انقلابی اشاره کرد و گفت: در این خصوص 95 میلیون و 864 هزار ریال به 9 نوعروس و 88 میلیون ریال هدیه ازدواج به 22 نوداماد و 16 میلیون ریال هم بابت تأمین جهیزیه ازدواج مجدد به دو نفر در نیمه نخست امسال اعطا شده است.
شهرستان املش با پنج هزار 109 خانوار تحت پوشش کمیته امداد در شرق مرکز گیلان واقع شده است./ایرنا